پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
وحید قبادی دانا در بابلسر اظهار داشت: سامانه شفافیت سازمان بهزیستی در حال تکمیل بوده که در آن اطلاعات تمام قراردادها، موافقت‌ها و توافق نامه‌هایی که در سازمان بهزیستی کشور منعقد شده و در منظر همه مردم است.

شعارسال: رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به فعالیت سامانه شفافیت بهزیستی کشور گفت: سال گذشته ۱۷۰۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان بهزیستی پرداخت شد.
 
وحید قبادی دانا در بابلسر اظهار داشت: سامانه شفافیت سازمان بهزیستی در حال تکمیل بوده که در آن اطلاعات تمام قراردادها، موافقت‌ها و توافق نامه‌هایی که در سازمان بهزیستی کشور منعقد شده و در منظر همه مردم است.
 
وی افزود: بیش از 22 هزار قرارداد و تمام پیمانکارانی که با سازمان بهزیستی همکاری می‌کنند مشخصات آنها بر روی سامانه قرار داده شده است
 
رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: بیش از دو هزار و 800 ملک که املاک سازمان بهزیستی بوده و مشخصات آن وجود دارد و تمام مددجویان بهزیستی می‌توانند مبالغی که از سال 91 دریافت کرده به صورت محرمانه از طریق این سامانه دریافت کنند.
 
قبادی دانا افزود: در ارتباط با استقرار دولت الکترونیک بعد از اینکه تمام مراکز شبانه‌روزی نگهداری معلولان، سالمندان، بیماران روانی مزمن و ذهنی، جسمی و حرکتی به سامانه متصل شد و پرداخت یارانه به صورت الکترونیکی انجام شد، پرداخت الکترونیکی یارانه و امداد فرزندان سازمان و مراکز شبهه خانواده نیز به همین ترتیب به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر یک میلیون و پنجاه هزار خانواده تحت پوشش خدمات حمایتی جهت دریافت مستمری هستند، گفت: در سال 97 مجموعا" هزار و 700 میلیارد تومان به این افراد پرداخت شده است.
 
رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: با کمک و مساعدت مجلس و دولت در قالب سازمان برنامه و بودجه این مبلغ به دو هزار و 760 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و کل این مبلغ روی کارت مستمری بگیران سازمان به صورت ماهانه شارژ می‌شود.
 
 
تعداد بازدید : 6

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری    تسنیم ،تاریخ انتشار:   21  آبان 1398،کدخبر:  2139012،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
بفرمائید چقدر پشت نوبتی دارید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین