پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸
اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: کارشناسان حوزه جوانان همواره نیاز به کارگاه توان افزایی و بروز رسانی آگاهی و دانش دارند.

شعار سال:مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: کارشناسان حوزه جوانان همواره نیاز به کارگاه توان افزایی و بروز رسانی آگاهی و دانش دارند.

 اعظم کریمی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، در کارگاه ملی توان افزایی کارشناسان برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان گفت: این کارگاه یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌ها و کارگاه‌هایی است که تاکنون تجربه کرده‌اید.

او با اشاره بر لزوم نیاز کارشناسان حوزه جوانان به کارگاه توان افزایی و بروزرسانی آگاهی و دانش، عنوان کرد: تغییرات مثبتی در ساختار دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان شکل گرفته که می‌تواند ما را در اجرای بهتر برنامه‌ها و اهداف وزارت ورزش و جوانان در حوزه اجتماعی یاری کند.

کریمی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست کارشناسان برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی سراسر کشور به صورت فصلی خبر داد و گفت: قصد داریم این نشست را به صورت فصلی یا حداقل سالی دو بار برگزار کنیم تا با هم اندیشی، انتظارات و اهداف خود را در خصوص مسائل مربوط به حوزه اجتماعی و به خصوص جوانان، به صورت مداوم دوره کنیم.

وی افزود: تاکنون استقبال و مشارکت خوبی را از کارشناسان برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی استان‌ها شاهد بوده‌ایم و امیدواریم این مشارکت ادامه‌دار باشد تا بتوانیم به اهداف خود نایل شویم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:22آبان1398،کد خبر:923864،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
2
حتما این کارو باید هر ماه بکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
2
می شه بروید سوابق حرفه ای این خانم مدیر محترم رو بررسی کنید. تاکیدم روی مرتبط بودگی یا عدم مرتبط بودن سوابق کاری قبلی با پست فعلی است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
1
کارشناس حوزه جوان باید یه روانکای یک روانشناس یک جامعه شناس و بدون جهت گیری خاص باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین