پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۸۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
دیروز 21 آبان ماه 1398 ، روز تولد رئیس جمهور و مصادف با 71 سالگی ایشان بود. کادر پرواز در اقدامی هماهنگ شده از قبل، برای آقای روحانی جشن تولد 71 سالگی را تدارک دیدند و جشنی به پا شد. تا اینجای داستان، مبارک بوده و ان شاالله خیر است. اما چند سوال مطرح کردیم که امیدواریم ، پاسخ آنها را دریافت کنیم. فرق نمی کند رئیس جمهور پاسخ بدهد یا یک شهروند.
شعارسال: دیروز 21 آبان ماه 1398 ، روز تولد رئیس جمهور و مصادف با 71 سالگی ایشان بود. کادر پرواز در اقدامی هماهنگ شده از قبل، برای آقای روحانی جشن تولد 71 سالگی را تدارک دیدند و جشنی به پا شد. تا اینجای داستان، مبارک بوده و ان شاالله خیر است. اما چند سوال مطرح کردیم که امیدواریم ، پاسخ آنها را دریافت کنیم. فرق نمی کند رئیس جمهور پاسخ بدهد یا یک شهروند.
 
دیشب به مبارکی، شب تولد 71 سالگی آقای روحانی بود . گویا کادر پرواز اقدام به سورپرایز ایشان نموده و در مسیر برگشت از سفر استانی کرمان و یزد ،اقدام به برپائی جشن تولد در هواپیما می کنند. تا اینجای داستان ، خیلی هم خوب و مبارک بوده است. اما چند سوال برای ما پیش آمده که امیدواریم ، شفاف پاسخ داده شوند :
 
– ای کاش توضیح داده می شد که جشن تولد بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه گرفته شده یا در حین پرواز است (پائین ، سمت راست عکس-  متخصصان حوزه هوانوردی می دانند به چه چیزی اشاره شده است)؟
 
– آیا ضرورت داشت که چهره مهمانداران و سرمهماندار و هویت آنها افشا شود؟
– شما در عکس، بغیر از رئیس جمهور و مهمانداران محترم، عکس چه کسانی را می بینید؟ آیا نشان دادن عکس این عزیزان جایز می باشد؟
 
 
هواپیما علاوه بر رئیس جمهور ، حامل هیات همراه وی نیز بوده است. آقای امیری معاون پارلمانی و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، در عکس قابل مشاهده هستند
 

آیا آقای متهم اقتصادی مشاهده شده در تصویر زیر هم همراه رئیس جمهور بوده اند؟
 

دیگران چه گفتند :
 
رضا رفیع،شاعر و طنز پرداز کشور گفت :
 
 
محسن پیرهادی گفت :
 

 
منابع : با اندکی تلخیص و اضافات  مطالب اولیه برگرفته از صفحه اینستاگرام رئیس جمهور، مشرق نیوز، فارس و سایر منابع
 
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ایرلاین پرس   ،تاریخ انتشار:    21 آبان 1398،کدخبر:  245452،www.airlinepress.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
1
شما هم خیلی بدجنس هستید ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
گویا منتظرید سوتی بگیرین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین