پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۰۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی قبلا هم در فهرست اصولگرایان قم نبود و احتمالا دوباره در همین شهر نامزد می شود. بهروز نعمتی دبیر کل حزب رفاه ملت و نماینده مردم تهران در مجلس درباره اظهارات اخیر مبنی بر عدم حضور لاریجانی در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: آقای لاریجانی در لیست نامزدهای اصولگرای قم نیستند: قبلا هم نبودند.نعمتی در پاسخ به این پرسش که مطرح می شود آقای لاریجانی قصد ندارند نامزد شوند و آیا این صحت دارد یا نه، اظهار داشت: من تا الان از ایشان نشنیدم قصد شرکت در انتخابات را نداشته باشند.

شعار سال: بهروز نعمتی دبیر کل حزب رفاه ملت و نماینده مردم تهران در مجلس درباره اظهارات اخیر مبنی بر عدم حضور لاریجانی در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: آقای لاریجانی در لیست نامزدهای اصولگرای قم نیستند: قبلا هم نبودند.

نعمتی در پاسخ به این پرسش که مطرح می شود آقای لاریجانی قصد ندارند نامزد شوند و آیا این صحت دارد یا نه، اظهار داشت: من تا الان از ایشان نشنیدم قصد شرکت در انتخابات را نداشته باشند.

وی درباره اینکه آیا ایشان از قم نامزد می شود یا نه، گفت: احتمال می دهم اینگونه باشد. اما اینکه از چه حزب و جناحی داوطلب شود، معلوم نیست. باید دید چه پیش می آید.

این نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دور دهم مجلس گفت: این دور از نقاط مثبت و نقاط ضعف دارد. اما در هر حال نمایندگان تلاش خود را انجام دادند.

وی راجع به عملکرد خود ادامه داد: من خودم به خودم نمره نمی دهم اما شبانه روز برای آن وقت گذاشتم.
نعمتی درباره حضوریافتن یا نیافتن خود در نامزدی برای رقابت در دور یازدهم مجلس گفت: مشخص نیست. تا قسمت چه باشد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری انتخاب، تاریخ انتشار 24 آبان    98، کد خبر:   512658، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
1
آقایان لاریجانی کی می خوان یه استراحتی به خودشون بدن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
آقای نعمتی عرضه دارند از بازوی خودشان نان بخورند و آویز این و آن نباشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین