پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۲۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
یک منبع آگاه در دادستانی تهران از جزییات نامه وزیر ارتباطات به رئیس دادسرای فرهنگ و رسانه در مورد خدمات ارزش افزوده خبر داد.
شعارسال: یک منبع آگاه در دادستانی تهران درباره توئیت آذری جهرمی وزیر ارتباطات مبنی بر ارسال نامه شکایت یک میلیون و ۲۰۰ نفر از شهروندان از خدمات سرویس‌های ارزش افزده به دادسرای فرهنگ و رسانه گفت: این نامه مستقیما برای رئیس دادسرای فرهنگ و رسانه ارسال شده و به دست وی رسیده است.

وی گفت: هنوز اخباری از جزییات این نامه منتشر نشده است.

گفتنی است؛ محمدجواد آذری جهرمی درباره شکایت مردم از خدمات ازرش افزوده در اینستاگرام نوشت: سوءاستفاده و دست کردن در جیب ضعیف‌ترین قشر‌های جامعه، سنگدلی می‌خواهد. همه تلاش‌های ما در راستای ساماندهی این فضا صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در راستای شفاف سازی و اطلاع مردم از مبالغی که طی ۳ سال برای خدمات ارزش افزوده موبایل پرداخت کردند، کد دستوری *۸۰۰*۶# را به مردم معرفی کردیم،نوشت: تاکنون بیش از ۳ و نیم میلیون نفر از ما استعلام کرده‌اند و نزدیک به ۵۰۰ هزار شکایت از استان‌های مختلف برای خدمات ارزش افزوده ثبت شده است.

طبیعتا ما این شکایت‌ها را پیگیری می‌کنیم که به سرانجام برسانیم و تلاش می‌کنیم بعد از ارجاع این پرونده‌ها به دستگاه قضایی و صدور احکام لازم، منابعی که از جیب مردم رفته را بازگردانیم.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه امکان ثبت شکایت از سامانه ۸۰۰۷ برای کاربران وجود دارد، از همه مردم خواست با استعلام از این کد دستوری از مبالغ ارزش افزوده خود آگاهی یابند و بدانند چه میزان از این مبالغ با اراده و چه میزان خارج از اراده به دلیل عضویت در این خدمات، از حساب آن‌ها کسر شده است.

ما این شکایت‌ها را به قوه قضاییه ارسال می‌کنیم و با صدور حکم لازم، امیدواریم بتوانیم این مبالغ را به مردم بازگردانیم.

برای پایان دادن به این کلاهبرداری ها، مصوباتی داریم که تا یک تا دو هفته آینده به سرانجام می‌رسد.

اواسط هفته گذشته بود که وزیر ارتباطات با اعلام کد دستوری «ستاره ۸۰۰ ستاره ۶ مربع» از مشترکان تلفن همراه خواست تا با شماره گیری این کد دستوری از میزان مبلغی که طی ۳ سال گذشته بابت خدمات ارزش افزوده به اپراتور‌ها پرداخت کرده اند، با خبر شوند.

وزیر ارتباطات شفاف سازی ارائه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه (VAS) که از سوی اپراتور‌ها و با حضور شرکت‌های ثالث ارائه کننده این خدمات عرضه می‌شود قصد پایان دادن به این بازار را دارد.

آذری جهرمی ارزش بازار خدمات VAS را حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌کند و به دلیل مشکلاتی از جمله کلاهبرداری و سوءاستفاده از ناآگاهی کاربران که توسط خدمات دهندگان ارزش افزوده ایجاد شده، قصد دارد این خدمات را پایان دهد.

وی دلیل تعطیلی بازار کسب و کار‌های ارزش افزوده را اجحاف حقوق کاربران و تخلف و کلاهبرداری شرکت‌هایی عنوان کرده که این بازار را در اختیار گرفته اند و تاکید دارد که مهمترین موضوع در برخورد با VAS، حق الناس است که از سوی این شرکت‌ها نادیده گرفته می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 25 آبان 1398 ، کدخبر: 7138379 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
0
1
بعد این همه سال که همشون خوردن یادشون افتاده با این شرکتا باید مبارزه کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
شکایت داخلی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین