پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت در نامه‌ای به شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک در مورد بلامانع بودن صادرات شلتوک برنج تولیدی از استان خوزستان ارسال و به آگاهی می‌رساند صادرات شلتوک برنج تولیدی استان خوزستان با رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوطه از مبادی خروجی و گمرکی آن استان بلامانع است.

شعار سال:سعید عباسپور مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت در نامه‌ای به شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک اعلام کرد تصویر نامه مورخ 11 آبان 98 دفتر توسعه صادرات معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی در مورد بلامانع بودن صادرات شلتوک برنج تولیدی از استان خوزستان ارسال و به آگاهی می‌رساند صادرات شلتوک برنج تولیدی استان خوزستان با رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوطه از مبادی خروجی و گمرکی آن استان بلامانع است.
در ضمن در صورت تقاضای سایر استان‌ها برای صادرات شلتوک برنج تولید داخل موضوع منوط به بررسی در مراجع ذی‌ربط و اعلام این دفتر خواهد بود.

مجوز صادرات شلتوک برنج خوزستان صادر شد

صادرات برنج به صورت شلتوک(برنج با پوسته قهوه‌ای) این خطر را دارد که ذخایر ژنتیکی برنج ایران همچون پیاز زعفران و پسته رفسنجان به کشورهای دیگر برود.
از طرفی به دلیل بی‌توجهی به درامد کشاورزان، شالیزارهای بی نظیر در اکثر روستاههای شمال به شکل بی‌رویه به کاربری کارخانه یا ویلا تغییر کاربری شده و از چرخه تولید خارج می‌شوند، لازم است شالیزار به عنوان کارخانه تولید غذا و شلتوک به عنوان ذخیره ژنتیک برنج ایرانی حفظ شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آخرین خبر،تاریخ انتشار:25آبان1398،کد خبر:5811457،akharinkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین