پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۵۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعدادی از مدارس ما به علت آنکه جمعیت دانش‌آموزی از حد استاندارد کاهش و پایین‌تر آمده بود، ادامه فعالیت‌شان موضوعیتی نداشت.

شعار سال:رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعدادی از مدارس ما به علت آنکه جمعیت دانش‌آموزی از حد استاندارد کاهش و پایین‌تر آمده بود، ادامه فعالیت‌شان موضوعیتی نداشت.


رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش درباره علت تعطیلی ۹ مدرسه ایرانی خارج از کشور گفت: مدرسه‌ای به علت چالش‌های ارزی تعطیل نشده، اگرچه محدودیت‌هایی وجود دارد.

غلامرضا کریمی درباره علت تعطیلی ۹ مدرسه ایرانی خارج از کشور اظهار کرد: در ابتدا لازم به توضیح است که هیچ مدرسه‌ای در خارج از کشور به علت چالش‌ها و مشکلات ارزی تعطیل نشده است.

وی افزود: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم فعالیت مدارس خارج از کشور و دستور رئیس جمهور در این باره، مدرسه‌ای به علت چالش‌های ارزی تعطیل نشده، اگرچه محدودیت‌هایی در اعزام معلم به خارج وجود دارد.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعدادی از مدارس ما به علت آنکه جمعیت دانش‌آموزی از حد استاندارد کاهش و پایین‌تر آمده بود، ادامه فعالیت‌شان موضوعیتی نداشت.

کریمی افزود: از آنجا که تعداد کارگزاران نظام و اعزام شدگان به برخی کشور‌ها به نسبت سال‌های قبل کمتر شده بنابراین طبیعی است که از تعداد دانش‌آموزان هم کاسته شده باشد، به عنوان مثال در برخی کشور‌ها مانند جمهوری چک، کره شمالی، آفریقای جنوبی، میلان ایتالیا و برخی شهر‌های دیگر، همانند سال‌های گذشته مدرسه داشتیم، ولی امسال به دلایلی که گفته شد مدارس یاد شده به خودی خود بسته شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۱ هزار مدرسه در ۴۶ کشور جهان مشغول به فعالیت هستند و بالغ بر ۱۴ هزار دانش‌آموز در حال تحصیل داریم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فرارو،تاریخ انتشار:24آبان1398،کد خبر:418064،fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
3
کار خوبی کردن این مدارس هزینه زیادی هم در خارج از کشور دارند که واقعا ضرورتی هم نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین