پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۲۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم باید اعتراضات احتمالی خود را به شیوه مسالمت آمیز مطرح کنند گفت: پیش‌تر شورای شهر مصوبه‌ای داشت که براساس آن ایجاد فضا‌های برای تجمع پیش بینی شده بود که این مصوبه در هیئت تطبیق رد شد و اتفاقات روز گذشته نشان داد که لازم است هر چه زودتر فکری به حال این محل‌های تجمع کنیم.
شعار سال: عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم باید اعتراضات احتمالی خود را به شیوه مسالمت آمیز مطرح کنند گفت: پیش‌تر شورای شهر مصوبه‌ای داشت که براساس آن ایجاد فضا‌های برای تجمع پیش بینی شده بود که این مصوبه در هیئت تطبیق رد شد و اتفاقات روز گذشته نشان داد که لازم است هر چه زودتر فکری به حال این محل‌های تجمع کنیم.

حجت نظری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان این که پیرو افزایش قیمت بنزین شاهد اعتراض از سوی اقشاری از مردم بوده‌ایم، گفت: نرخ بنزین افزایش یافته و اعتراض و انتقادت مردم در این زمینه را باید به رسمیت شناخت، اما مردم نیز باید از شیوه‌های دموکراتیک اعتراض کنند.

وی با بیان این که من تا بامداد امروز در کنار زحمت کشان منطقه ۵ بودم که شاهد رفع خسارات و اتفاقات ناشی از سوء اعتراض بودند گفت: باید بگویم این سرمایه‌های شهر هستند و در حالی که ما در شرایط دشواری قرار داریم که نمی‌توانیم اتوبوس نو داشته باشیم چرا سرمایه‌های شهر تخریب می‌شوند.

نظری با بیان این که اتفاقات این گونه به هیچ وجه نمی‌تواند به نفع مردم باشد و مردم باید اعتراضات احتمالی خود را به شیوه مسالمت آمیز مطرح کنند گفت: پیشتر شورای شهر مصوبه‌ای داشت که براساس آن ایجاد فضا‌های برای تجمع پیش بینی شده بود که این مصوبه در هیئت تطبیق رد شد و اتفاقات روز گذشته نشان داد که لازم است هر چه زودتر فکر‌ی به حال این محل‌های تجمع کنیم.

وی همچنین در مورد بارش برف روز گذشته با بیان این که از دو هفته قبل شهرداری می‌دانست که قرار است برف ببارد گفت:، اما در برخی از مناطق تمهیدات به خوبی اندیشیده نشده بود و به همین دلیل هم مقابله خوبی با برف صورت نگرفت.

این عضو شورای شهر تهران در خاتمه همچنین عنوان کرد: صدا و سیما غیرمنصفانه به شهرداری تاخت و این در حالی بود که قریب به اتفاق مناطق عملکرد خوبی داشتند، اما شهردار باید درجای خود برای شهرداران و مناطقی که عملکرد خوبی نداشتند فکری کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 آبان 1398، کدخبر: 98082616678، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
1
این کار خیلی ضروری است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
اعتراض طبق قانون اساسی حق مرذمه و نیاز به هیچ مجوزی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
اعتراض طبق قانون اساسی حق مرذمه و نیاز به هیچ مجوزی نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
0
الان مکان مشکل نیست مشکل عده ای هستن که سوء استفاده میکنن از اعتراض و تبدیل به اغتشاش میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین