پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص اقداماتی که برای احداث نمایشگاه بین المللی استان البرز در بخشی از اراضی مجاور فرودگاه بین المللی پیام دنبال شده است، اظهار کرد: طبق مذاکرات اولیه زمین احداث آنجا توسط راه و شهرسازی در اختیار شرکت نمایشگاهی قرار داده شد.

شعار سال:رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز آخرین وضعیت نمایشگاه بین المللی استان را تشریح کرد.

رامین ربیعی در خصوص اقداماتی که برای احداث نمایشگاه بین المللی استان البرز در بخشی از اراضی مجاور فرودگاه بین المللی پیام دنبال شده است، اظهار کرد: طبق مذاکرات اولیه زمین احداث آنجا توسط راه و شهرسازی در اختیار شرکت نمایشگاهی قرار داده شد.

وی با این توضیح که در ادامه انجام عملیات دیوارکشی محل احداث نمایشگاه دائمی و بین المللی البرز مدنظر قرار داده شد، گفت: برای تزریق مالی به این پروژه طبق مصوبات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال ۹۵ رقمی برابر یک میلیارد تومان مصوب شد و همان رقم نیز تخصیص داده شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز در ادامه گفت: در سال ۹۶ میزان اعتبار مصوب توسط مدیریت و برنامه ریزی استان برای تزریق به پروژه احداث نمایشگاه بین المللی البرز برابر ۴ میلیارد و صد میلیون تومان بود اما تنها ۲ میلیارد تومان تخصیص داده شد که در قالب اوراق مشارکت یک و دوساله بود.

ربیعی با بیان اینکه بر سر اجرای این پروژه مشکلاتی پیش آمده است، عنوان کرد: یکی از این مسائل مربوط به معارضاتی ایجاد شده در اراضی محل احداث نمایشگاه بین المللی البرز است، زمینی که از سوی راه و شهرسازی برای احداث این نمایشگاه تخصیص داده شد.

وی تاکید کرد: معارضات پروژه بیش از سه هکتار است که از این میزان ۲.۳ هکتار بابت معدنی است که با زمین نمایشگاه بین المللی تداخل دارد، حدود یک هکتار نیز بابت دیگر معارضات پروژه است که مالک خصوصی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز با تاکید بر اینکه در ماه‌های گذشته جلسات متعددی با حضور مدیران راه و شهرسازی و شرکت نمایشگاهی در خصوص رفع مشکلات محل احداث نمایشگاه دائمی و بین المللی البرز دنبال شده است، گفت: اما هنوز در این باره مشکلاتی به قوت خود باقی است که بایستی حل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: یکی از این مسائلی که می توانیم در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز آن را دنبال کنیم بحث تخصیص باقیمانده اعتبارات به پروژه احداث نمایشگاه بین المللی است تا اجرای آن تسریع یابد.

ربیعی بیان کرد: دیگر مشکل موجود این است که در گذشته قیمت مصوب شده بابت زمین تخصیصی از سوی راه و شهرسازی برای احداث این نمایشگاه دائمی و بین المللی البرز بدون در نظر گرفتن بحث معارضات از جمله مسئله تداخل معدن با زمین آنجا تعیین شده بود.

وی اشاره کرد: اگر از طریق یک مصوبه برای پروژه متمم قرارداد لحاظ شود بهتر است زیرا باید قیمت زمین محل احداث نمایشگاه بین المللی را با توجه به مشکل معارضات آنجا تعدیل کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:28آبان1398،کد خبر:4775821،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین