پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت از شب گذشته خبر داد و گفت: از امروز صبح اتصال اینترنت اپراتورهای رایتل و همراه اول در حال انجام است.

شعارسال:یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت از شب گذشته خبر داد و گفت: از امروز صبح اتصال اینترنت اپراتورهای رایتل و همراه اول در حال انجام است.
 
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ از بیست‌وپنجم آبان‌ماه علاوه بر اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و اینترنت خطوط تلفن‌همراه در سراسری کشور قطع شد.
 
پس از اتصال خطوط تلفن ثابت به اینترنت در روز پایانی آبان ماه، دیروز یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با ایلنا از اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه در بیشتر استان‌ها خبر داد.
 
پیگیری خبرنگار ایلنا از منابع مطلع در وزارت ارتباطات نشان می‌دهد که از شب گذشته اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت آغاز شده است و از امروز صبح، اتصال اینترنت اپراتورهای رایتل و همراه اول در حال انجام است.
 
در حال حاضر تمام خطوط تلفن همراه ایرانسل در استان‌های خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام به اینترنت متصل شده‌اند و اتصال به اینترنت مشترکان اپراتورهای همراه اول و رایتل در این استان‌ها در حال انجام است.
 
اپراتور رایتل به ایلنا اعلام کرده است به محض اتصال اینترنت برای مشترکان پیامکی مبنی بر امکان استفاده از اینترنت ارسال خواهد شد.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا   ،تاریخ انتشار:     3 آذر 1398،کدخبر:   837779 ،www.ilna.new
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین