پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
رئیس کل دادگستری استان گلستان، از آغاز رسیدگی به پرونده فرماندار سابق رامیان در دادسرای مرکز استان خبر داد.

شعارسال: هادی هاشمیان با اعلام این خبر اظهار داشت: این فرد به اتهام اختلاس، تحصیل مال از طریق نامشروع، تصرف در اموال دولتی و خیانت در امانت بازداشت شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر فرماندار، یکی از کارمندان این فرمانداری، مدیرعامل شرکت تعاونی خبازان رامیان و متصدی «کارخانه آرد الماس گلستان» نیز به همین اتهامات بازداشت شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: این افراد سهمیه آرد دولتی شهرستان را می‌گرفتند و  بخشی از آن را به جای توزیع بین نانوایی‌ها در بازار آزاد می‌فروختند.

* ۶۰۰ تن آرد دولتی را خارج از شبکه توزیع کرده‌اند

هاشمیان افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این افراد از سال ۱۳۹۷ تاکنون حدود ۶۰۰ تن آرد دولتی را به جای توزیع بین نانوایی‌ها از شبکه توزیع خارج کرده‌اند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان گلستان، ابعاد این پرونده زمانی فاش شد که دادستان رامیان به شلوغی غیرعادی نانوایی‌ها شک کرد و پس از تحقیق و بررسی مشخص شد همه سهمیه آرد دولتی شهرستان بین نانوایی‌ها توزیع نمی‌شود.

هاشمیان افزود: پرونده این افراد در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4آذر1398، کدخبر: 13980904000990: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین