پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های محیط‌بانی سهمیه بنزین دریافت نکرده‌اند و با این شرایط محیط بانان در انجام مأموریت دچار مشکل خواهند شد.

شعارسال: سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در پاسخ به سوالی درخصوص وضعیت سهمیه بنزین خودرو و موتورسیکلت‌های محیط‌بانی گفت: خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های محیط‌بانی سهمیه بنزین دریافت نکرده و باید با بنزین لیتری ۳ هزارتومانی به کنترل و پایش ۱۸ میلیون و ۸۴۰ هکتار از مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه مصرف بنزین موتورسیکلت‌ها و خودرو‌های محیط‌بانی ۲۲ هزار لیتر در روز است، اظهار داشت: اگر فکری برای تامین سوخت وسائل نقلیه نیرو‌های محیط‌بانی نشود، این یگان قدرت پیشگیری‌اش به ۱.۳ کاهش پیدا می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه عدم تدبیر برای این چالش باعث جولان متخلفین در مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست می‌شود، بیان داشت: رئیس سازمان محیط زیست با ارسال نامه‌ای به سازمان برنامه‌وبودجه خواستار تامین ۲۲ هزار لیتر بنزین مورد نیاز این یگان شده است و در انتظار پاسخ این نامه هستیم.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت عصرایران، تاریخ انتشار: 6آذر1398 ، کدخبر: 700515: www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین