پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
محمد دهقان گفت: برنامه هایی طراحی شده تا شفافیت اقدامات شورای نگهبان مطابق قانون به نظر مردم برسد.

شعارسال: محمد دهقان با بیان اینکه شورای نگهبان در خصوص افزایش ارتقای جایگاه و شفافیت گام برمی دارد، اظهارداشت: برنامه هایی طراحی کرده ایم که مطابق قانون و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب در راستای این هدف حرکت کنیم.

وی ادامه داد: این برنامه ها جهت توجیه بهتر افکار عمومی و شفاف سازی صورت خواهد گرفت.

عضو شورای نگهبان در تشریح این برنامه ها و شفاف سازی در خصوص علل رد صلاحیت برخی از افراد این طور اعلام کرد: یکی از موارد مطرح شده این است که کسانی که رد صلاحیت اعتراض می کنند علل آن پس از احراز به صورت شفاف برای مردم اعلام شود.

دهقان در ادامه با بیان اینکه این تصور اشتباه است که برخی گمان می کنند افرادی که در حال حاضر در کرسی مسئولیت و یا نمایندگی مجلس نشسته اند به صورت صد درصد تایید صلاحیت خواهند شد تاکید کرد: پرونده افراد در هر با نام نویسی بررسی شده و امکان رد صلاحیت و یا احراز صلاحیت آنها وجود دارد.

این عضو شورای نگهبان ادامه داد: شورا در خصوص مسائل مالی و پرونده ها اخلاقی کاندیداها با حساسیت بسیار زیادی برخورد خواهد کرد.

وی در خصوص الکترونیکی برگزار شدن انتخابات نیز بیان داشت: جلسات در این خصوص بین شورای نگهبان و وزارت کشور در حال برگزاری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ 7 آبان 1398 ، کدخبر: 1550638 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین