پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
مراسم معارفه سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در محل این فدراسیون برگزار شد.

شعارسال: مراسم معارفه مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی روز (شنبه) در محل این فدراسیون برگزار شد. در این مراسم علاوه بر خلیلیان، شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، مهدی مستجاب الدعوه، مسئول امور مجامع و غلامرضا نوروزی، رئیس پیشین فدراسیون پزشکی و تعدادی از کارمندان این فدراسیون حضور داشتند.

در این مراسم غلامرضا نوروزی اظهار داشت: هر کار مثبتی که در فدراسیون انجام شده در این مدت، ما نقش کمی داشتیم و آن چیزی که اتفاق افتاده است، حاصل کار و تلاش همه‌ی مسئولان و کارمندان و دیگر عوامل در تهران و همه‌ی استان‌ها بوده است. نواقص نیز به من برمی‌گردد که در این باره از خدا استغفار می‌طلبم. در این چهار سال توانستیم ساماندهی کارت‌های عضویت را انجام بدهیم، همچنین ورزشکاران سازمان یافته افزایش پیدا کردند. توجه جدی به درمان ورزشکاران از دیگر اقدامات بود و تأکید کردم هیچ ورزشکاری نباید ناامید از فدراسیون بیرون برود.

وی افزود: در بحث استان‌ها روشی را که مرحوم پورکاظمی در پیش گرفت، ادامه دادیم و برای استان‌ها خرید فضای فیزیکی و ساختمان داشتیم. هدف ما در این مدت حمایت و نظارت در همه‌ی استان‌ها بود و خوشبختانه شفافیت اداری و مالی خوبی وجود دارد.

نوروزی گفت: ما چهار کنگره پزشکی ورزشی در کشور برگزار کردیم. همچنین کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک را در طول این چهار سال در اختیار گرفتیم و جایگاه خود را در زیرگروه ماده پنج گرفتیم. برای اولین بار من به‌عنوان رئیس فدراسیون عضو هیئت اجرایی کمیته پارالمپیک انتخاب شدم.

وی عنوان کرد: من فدراسیون را با 4.5 میلیارد تومان تحویل گرفتم و الان نزدیک به 40 میلیارد تومان ذخیره وجود دارد.

همچنین اسبقیان گفت: گزارش جامعی از فعالیت‌های چهار سال گذشته ارائه شد. این فدراسیون یک فدراسیون پشتیبان و مهم است. وظایفی که بر عهده این فدراسیون است، استراتژیک هستند. بحث دوپینگ، آسیب‌های ورزشکاران، پیشگیری و درمان و سلامت آنها در این فدراسیون انجام می‌شود. وقتی ورزشکاران و تیم‌ها صاحب مدال می‌شوند، اعضای این فدراسیون مثل سربازان گمنام هستند که تلاش زیادی انجام می‌دهند. فدراسیون پزشکی ورزشی باید تقویت و مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: امروز هم کسی مسئولیت را بر عهده می‌گیرد که منشأ خدمات زیادی در ورزش بوده است. امیدوارم خلیلیان نیز هرچه سریع‌تر امور مربوط به انتخابات را انجام بدهد تا ثبات حاکم شود.

همچنین خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد: من اولین مدالم را در دوازده سالگی از افشارزاده گرفتم و به قول او، بازنشستگی در ورزش در بهشت زهراست. موضوع اول داشتن تخصص، دانش و سپس هنر است، هنر انجام امور به بهترین شکل ممکن. در واقع باید کارها به بهترین شکل ارائه شود. همچنین باید عشق به کار وجود داشته باشد تا جاودانه شود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9آذر1398 ، کدخبر: 2149703: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
اولش اینو میگه بعد با 80 میلیارد بدهی واگدار میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین