پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
وزیرکشور گفت: هر کسی خود را در تراز و معیار‌های مجلس شورای اسلامی می‌بیند حتما برای داوطلبی نمایندگی مجلس ثبت نام کند.

شعارسال: "عبدالرضا رحمانی فضلی" سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: مراجعه داوطلبان برای نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه روز نخست خوب بود.

وی اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان در این سه روز نسبت به مدت مشابه دوره قبل در سال ۹۴، افزایش خوبی داشته است.

وزیر کشور تصریح کرد: خواهش و تقاضایم این است هر کسی خود را در تراز و معیار‌های مجلس شورای اسلامی برای مردم می‌بیند و علم، تجربه و توان را طبق فرموده مقام معظم رهبری دارد، حتما بیاید ثبت نام کند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: این افراد حتما ثبت نام کنند تا مردم هم از توان، تجربه و علم آنان در بهبود وضع کشور، تدوین قوانین درست و انجام نظارت‌های صحیح قانون استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، فعالیت ستاد انتخاباتی ساعت ۸ صبح روز یکشنبه دهم آذر همزمان با دستور وزیر کشور به فرمانداری‌های سراسر کشور، آغاز و نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از آن لحظه شروع شد. داوطلبان تا شنبه شانزدهم آذر برای ثبت نام فرصت دارند.

براساس این گزارش، سیداسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات تعداد داوطلبانی که ثبت نام شان نهایی شده را ۳ هزار و ۸۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۸۹ تن از این داوطلبان مرد و بقیه زن هستند.

وی با بیان افزایش ۱۳درصدی ثبت نام داوطلبان نسبت به مدت مشابه دوره قبل در سال ۹۴، ادامه داد که تعداد ثبت نامی‌های داوطلبان زن هم ۵۳ درصد نسبت به همین زمان اشاره شده، افزایش یافته است.

 یازدهمین دوره انتخابات مجبس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز جمعه دوم اسفند برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 12 آذر 1398 ، کدخبر: 83579791 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
کسی رو میشه پیدا کرد تو مملکت ما که خودش رو تراز مجلس نبینه؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین