پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۷۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
از مدت ها قبل قرار بر این بود که انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی روز سه شنبه هفته جاری برگزار شود اما دقیقا یکی دو روز مانده به انتخابات، دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اطلاع داد مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی لغو و به تاریخ دیگری که متعاقبا اعلام می شود، موکول شد.

شعارسال: در اطلاعیه دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان آمده است: با توجه به درخواست مراجع نظارتی برای تعویق انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی به منظور انجام تحقیقات کامل تر پیرامون کاندیداهای محترم ریاست این فدراسیون، مجمع انتخاباتی روز سه شنبه ۱۲/۹/۹۸ لغو و پس از تکمیل بررسی های لازم در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

اما چه چیزی پشت پرده وجود داشت که باعث شد تا این انتخابات لغو شود. به عقیده خیلی ها عمده ترین دلیل می تواند تلاش یک سری از نامزدها باشد؛ آنهایی که فرصت کافی برای رایزنی را نداشته اند؛ نفراتی که در آخرین لحظات تایید صلاحیت شدند و به دنبال فرصتی بودند تا شاید بتوانند اعضای مجمع را برای رای دادن متقاعد کنند.

نکته دیگری که به شدت بین خانواده رزمی دهان به دهان می شود (اما کسی سندیتی برای آن ندارد) شایعه پخش کارت های بانکی به عنوان هدیه توسط بعضی از نامزدهاست؛ اتفاقی که ظاهرا باعث ورود مراجع نظارتی شده است. این یعنی کوتاه شدن دست بعضی از سودجویان و عدم مهندسی در انتخابات. هر چه که هست انتخابات روز گذشته فدراسیون ورزش های رزمی لغو شد و هنوز تاریخ جدیدی برای آن اعلام نشده است اما چه خوب است در این فاصله داوطلب دیگری به جمع نفرات فعلی اضافه نشود؛ داوطلبی که می گویند مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان است و... البته همیشه از این شایعات وجود داشته است و در هر انتخاباتی که برگزار می شود وزارت ورزش متهم ردیف اول برای به کرسی نشستن گزینه خودش روی صندلی فدراسیون های ورزشی است؛ فدراسیون هایی که بیشتر از مدیران نمایشی، به مدیرانی کاربلد و آگاه نیاز دارد ؛ مدیرانی که نگاهشان به بودجه وزارتخانه نباشد و بتوانند از طریق جذب حامی مالی و... برای فدراسیون مورد نظر درآمدزایی کنند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت مگیران، تاریخ انتشار: 13آذر1398 ، کدخبر: 3985140: www.magiran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین