پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۷۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
معاون سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه نسل‌‌ جدید سانتریفیوژها در ‌آینده‌ای نزدیک‌ رونمایی می‌شود، گفت: چرخه سوخت هسته‌ای به همت متخصصان جوان کشو‌ر‌مان بو‌می‌سازی شده است.

شعار سال: علی اصغرزارعان در مراسم افتتاح نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز که پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: علمی که تبدیل به فناوری نشود و فناوری مورد استفاده مردم قرار نگیرد علم نیست.

وی افزود: در سازمان انرژی اتمی این علم تبدیل به فناوری شده و در حوزه مشتقات آب سنگین و حلال‌ها در  حال حاضر سرویس‌دهی به دانشگاه‌ها  و حتی صادرات انجام می‌شود.

معاون سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه یک میلیون نفر از رادیو‌داروهای صنعت هسته‌ای ایران استفاده می‌کنند، بیان کرد:‌ 190 مرکز درمانی و پزشکی از رادیوداروهای سازمان انرژی درمانی استفاده می‌کنند و در حوزه‌های کشاورزی و پرتودهی استفاده زیادی از این تولیدات می‌شود و ماموریت سازمان انرژی اتمی تنها در سازمان غنی‌سازی ختم نمی‌شود و در حوزه‌های دیگر نیز فعال است.

زارعان با بیان اینکه چرخه سوخت ایران بومی شده است، بیان کرد: دشمن نیز از این قضیه ناراحت و عصبی است و در حوزه سانتریفیوژها تنها کاربرد آن غنی‌سازی نیست و در حوزه تولید انواع واکسن پروژه توبولار  نیز فعالیت‌ها ادامه دارد.

معاون سازمان انرژی اتمی بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با سازمان انتقال خون منعقد کرده‌ایم، ادامه داد: 50 سانتریفیوژ برای فرآوری خون تحویل سازمان انتقال خون  می‌شود و سانتریفیو‌ژ تنها کاربرد غنی‌سازی ندارد و کاربردهای  مختلفی دارد که در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده شده ‌و در ‌آینده‌ای نزدیک‌ نسل‌های جدید سانتریفیوژ رونمایی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 آذر 98، کد مطلب: 2154956: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
نزدیک انتخابات است و ادعاها هر روز زیاد میشود .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
با این کشفهای دسته ایتون آبی هم گرم میشه؟ هر کدوم از این طرحها چند میلیارد دلار برای اقتصاد ما در اومده؟ صرفه داشت؟ بیکاری رو چند درصد کم می کنه؟ رشد اقتصادی منفی رو به مثبت می کنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین