پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۱۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
نماینده خمینی شهر گفت: قرار بود برخی از اعترافات روح الله زم پخش شود اما به دلیل برخی مصالح کشور منتشر نشد.

شعار سال: محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه «یکی از موضوعات اغتشاشات اخیر به حاشیه کشاندن بحث دستگیری روح الله زم بود»، گفت: اغتشاش‌کنندگان قصد داشتند احضار برخی از مرتبطان با زم را تحت الشعاع قرار دهند، همانطور که سعی داشتند برای بحث دستگیری مازیار ابراهیمی، اصل قضایا را زیر سوال ببرند، قصد داشتند تا بحث روح الله زم را هم زیر سوال ببرند.

او تصریح کرد: در اعتراضات آبان ماه مردم به دنبال مطالبه حق واقعی خود بودند، اما اپوزیسیون بر موج اعتراضات به حق مردم سوار شد و برای به حاشیه بردن دستگیری مدیر شبکه آمد نیوز تلاش کرد.

نماینده مردم خمینی شهر ادامه داد: قرار بود برخی از اعترافات زم پخش شود اما با اتفاقات پیش آمده، مصلحت این شد که فعلا دست نگه دارند، اما من فکر می‌کنم در آینده نزدیک بخشی از اعترافات روح الله زم منتشر شود و از طریق دستگاه قضایی تبیین شود.

او گفت: حرکتی که در ٢۵ آبان امسال توسط اپوزیسیون رخ داد برنامه دراز مدت بود و آنها قصد داشتند در ٢٢ بهمن و آستانه انتخابات انجام دهند، اما مصوبه افزایش قیمت بنزین باعث شد تا حرکاتشان را به جلو بیندازند.

ابطحی با بیان اینکه «اپوزوسیون سعی کرد از شرایطی که در کشور به وجود آمد بهره برداری کند»، ادامه داد: ماهیت بسیاری از دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر که بخشی از آن هم در تلویزیون منتشر و مشخص شد که این افراد دوره دیده بودند.

او در پایان تاکید کرد: در پروسه اعترافات روح الله زم و آنچه از «لپ تاپ» او اخذ شد، نشان می‌دهد که او دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی بوده است و قصد داشته است که فعالیت‌های خود را در آستانه انتخابات مجلس انجام دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 4 دی  98، کد مطلب: 519838: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
کاش بچه های غیور سپاه و اطلاعات اختلاص گرها را هم میگرفتند، مثلا خاوری اما...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
بهش بگن قبل اعتراف کردن حتمأ قید کنه که خودجوش خودش میخواد اعتراف کنه نه باتهدید و زور بالای سر تا این شبکه های خارجی و معاند روشون کم بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
باید اعدام شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین