پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۵۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس از اواخر جمعه شب در فضای مجازی در حال انتشار است و به اصطلاح داغ شده اما این عکس‌ها قدیمی به نظر می‌رسند.

شعار سال: در حالی این عکس‌های بدون توضیح، او را به همراه یک زن بی حجاب نشان می‌دهد و بحث‌های بسیاری درباره  آن در حال انجام است که این عکس‌ها برای اولین بار یک سال و نیم پیش در توییتر منتشر شده بود.

کاربری به نام شکفته در روز شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برای اولین بار در توییتر عکس‌هایی از مهران مدیری در پاریس را منتشر کرده بود؛ عکس‌هایی که نوع پوشش مدیری و همراهش در آن با عکس‌های تازه منتشر شده یکی است.

با این حال برخی کاربران اصولگرا در فضای مجازی انتشار عکس مدیری را سیاسی خوانده‌اند.

البته عکاسی و فیلمبرداری از سلبریتی‌ها در خارج از کشور، چندین سال است که باب شده؛ اولین بار تصاویر آزاده نامداری در پارکی در سوئیس منتشر شد. امسال هم تصاویر رامبد جوان در کانادا و فیلم ستاره اسکندری در ترکیه.

هرچند زندگی خصوصی هر انسانی مربوط به خودش است اما بسیاری از مردم بر این باور هستند که افرادی مانند رامبد جوان، مهران مدیری و... که در رسانه ملی به عنوان مجری فعالیت دارند و با شعارهای وطن‌پرستانه به کسب درآمد می‌پردازند، نباید رفتارهایی مغایر با گفتارشان داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسینه، تاریخ 7 دی 98، کد مطلب: 646965: www.parsine.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین