پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۶۱۶
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰
گزارش یاشار سلطانی از سوابق سرقت علمی دکتر محمود عباسی «معاون دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور» و «دستیار ویژه حقوق شهروندی وزیر دادگستری» که طی این سال‌ها ادعا می شود تحقیقات و پژوهش‌های دیگران را به نام خود منتشر کرده است..

شعارسال: گزارش ادعایی یاشار سلطانی از سوابق سرقت علمی دکتر محمود عباسی «معاون دفتر بازرسی ویژه رییس‌جمهور» و «دستیار ویژه حقوق شهروندی وزیر دادگستری» که طی این سال‌ها تحقیقات و پژوهش‌های دیگران را به نام خود منتشر می‌کرد.
 
تعداد بازدید : 532
 
تعداد بازدید : 56

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت آپارات    ،تاریخ انتشار:   -  دی   1398،کدخبر:-   ،www.aparat.com / سایر منابع.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۳۴
کلاغ
United States of America
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
4
چقدر دزد داشتیم من خبر نداشتم
ناشناس
Ireland
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
4
کسی که با این مسند وقدرت سرقت علمی کنه با حقوق ملت چه میکنه لازمه سریعا بعداز این رسوایی برکناربشه
پاسخ ها
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
حراست دادگستری پس چکاری انجام می دهد
مدیر پایگاه

آقا/ خانم 
کوروش ، دانیال ، لیلا (هر سه ای پی مشترک و محفوظ نزد رسانه) 

آیا شکایت کرده اید که انتظار رسیدگی داشته باشید؟ وظیفه حراست یک دستگاه ، ورود به موضوعاتی این چنین نیست. حتی اختیارات بخش بازرسی و پاسخگویی به شکایات یک دستگاه هم در این خصوص محدود است( شاید بتواند فرآیند ارتقا فرد را تحت تاثیر قرار دهد). 

طرح چنین موضوعاتی نیازمند شکایت حقوقی از جانب شما در دادگاه است.بر این قاعده تقاضا داریم از هجمه های تخریبی فاصله گرفته و در صورت داشتن ادله های اثباتی ، مسئله در دادگاه پیگیری شود. 

ممنون از تمامی توجهات شما


ناشناس
United States of America
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
4
وقتی یکی سارق معاون وزیر دادگستریه چطور دم از عدالت میزنید.افتابه دزدو میندازید توزندان وابروشو میبرید این شیاد معاون وزیر دادگستریه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
خود همین شیاد آفتابه دزدو میندازه زندان که مردم مشغول اون بشن خودش بتونه راحت سرقت کنه.قابل توجه أقای رئيسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
4
کسی که دوره خاتمی با رانت رفت فرانسه دکترای حقوق پزشکی!گرفت وحق دیگرانو پایمال کردوعنوان کسب کرد سرقت علمی که چیزی نیست کی این افراد مجازات شدند که این دومیش باشه.فقط دردناکتر از دزدی وسرقتش اینه که این باید بعنوان قاضی برای افراد بدبخت حکم صادرکنه از این بعد امیدواریم آقای رئيسی ورود کنند وشاهدادامه این رسوایی نباشیم.
مدیر پایگاه

سلام
به جهت احترام به مخاطبین ، اقدام به انتشار نظرات شده است. اما قضاوت در خصوص این اتهام برعهده دادگاه است و ما طبق قانون نمی توانیم در خصوص وقوع جرم سرقت ، قضاوت داشته باشیم. 
اگر ایشان حکم  محکومیت  دارند  ، حق  با  شما  می  تونه  باشه  . در  غیر  این  صورت  خواهشمندیم  از  انعکاس  نظرات  اتهامی  خودداری  شود.

پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
چه کسی می تواند حکم و اجرای عدالت کند؟ انقدر قوی شدن که بعد از دو سال از این مقاله کسی کاری ندارد با ایشان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
4
تمام مقالات لورفته که این شخص بنام خود چاپ جدید کرده در دهه های قبل بانام اشخاص حقیقی درنشریات معتبر به چاپ رسیده وغیرقابل انکاراست ومطابق قانون به تصویب رسیده خودشان قابلب پیگردحقوقی ومجازت دارد.
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
2
ایشان افرادی را استخدام کردن و پول دادن که برایشان کتاب و مقاله بنویسند و چون خودشان مسئول چند نشریه علمی هستند هر کسی که مقاله به نشریات می داد برای اینکه بتواند چاپ کند و با مشکل رو به رو نشود اسم ایشان را در مقاله می آورد
مدیر پایگاه

سلام 
ورای تائید یا تکذیب کامنت، 
فرمایشات بیان شده،صرفایک ادعا است ودر صورت درخواست طرف مقابل ، باید اثبات هم بشود. خواهشمندیم بین نقد و ارایه نظر با تخریب یا ادعای صحیح بدون توان اثبات ، تفاوت قائل شویم. 

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
3
آورده اند دزدی با خودروی سرقتی جنازه ای حمل می‌کرد ومدام از رانندگی دیگران که قانون را رعایت نمیکند گله‌مند بود او را گفتند تو که قبل از دزدی قتلی مرتکب شدی سوار مرکب دزدی هم هستی دیگر گلایه ات از چیست؟!گفت اگر گلایه نکنم عارضم می‌شوند که هم دزدم هم قاتل برای رفع اتهام مدام گلایه میکنم که کسی شک نکند!!
دراین بین تصادفی کرد و دیگری مقصر بود اما او دائما از گذشت میگفت وسعی داشت غائله راختم کند مردم که گذشت او را می‌دیدند واز قتل ودزدی اش بی خبر بودند دیگران رانصیحت میکردند که اوحق شکایت دارد ونباید گذاشت حقش پایمال شود!!!!!او همچنان سکوت کرده وشکایت نمیکرد....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
1
اطلاعات راجع به جاسوسی و فساد و براندازي آقای ......... بسیار جدی است ودرمورد فتنه‌های ۷۸ به بعد حقیقت دارد.نامبرده اگر جلوگیری نشود حاضر است کشور را به آتش بکشد تا لو نرود وبراندازی به نفع خاتمی صورت گیرد اعتصابات قوه قضائیه از نوع فتنه‌های این جماعت برانداز وعمالش در قوه قضائیه است.او بسیار مصمم وپیگیر تخریب در کشور است.اینکه از کنار این اطلاعات ذیقیمت ساده رد شویم و او آزادانه به تخریب کشور ادامه دهد تبعات جبران ناپذیری در بر دارد .از زمان خاتمی تا بحال مثل موریانه اینها در حال تخریب نظام ونظام چه فرصت هایی در کسب پست های حساس دولتی به اینها نداده.
مدیر پایگاه

با سلام 
ضمن درک برخی از دغدغه ها و نگرانی های شما که مصادیقی از درستی هم در برخی از کامنت های تان مشاهده می شود، باید عرض کنیم که گذر از حدود خاصی برای زیر سوال بردن افراد جایز نیست. 
اگر  این  فرمایشات  با  ادله  و   سند  همراه   است  ، لطفا  با  شماره  113 واجا(وزارت  اطلاعات)یا114  اطلاعات  سپاه  تماس  بگیرید و طرح  موضوع  کنید.  

در غیر این صورت ، رسانه بشکل قانونی و حرفه ای نمی تواند از حدود خاصی گذر نموده و هر متن و مطلبی را ( حتی درست باشد)، منتشر کند. قانون، چارچوب فعالیتی نسبتا مشخصی را برای رسانه ها و حدود عملکردی شان مشخص نموده است. 

ممنونیم که  دلسوز  نظام  و انقلاب  هستید

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بحمداللَّه افراد مطلع به مراجع ذیصلاح گزارش کرده اند ودرج بشود یا نه تأثیری در ماهیت کار ندارد.
نام محفوظ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
0
1
به قول مارتین لوتر، دزدان بزرگ دزدان کوچک را به نام قانون سر می برند.
ش. غفاری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
1
درود بر یاشار سلطانی اصلاح طلب که، با شجاعت و مدارک معتبر، فسادها را افشا می کند. رسوایی هر سارق علمی عین مجازات سارق علمی است. هر کسی که چنین رسوا شود تا آخر عمر در زندان جامعه علمی است.
ملیحه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
2
0
با سلام اقای دکتر محمود عباسی مرد بزرگیه تا به کی دنبال ریختن ابروی مردم باید باشیم
پاسخ ها
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
افرادی که بیهوده سعی می‌کنند از سارقین علمی طرفداری کنند به دو دسته تقسیم می‌شوند:
۱. دسته اول کسانی‌اند که بابت واگذاری نوشته‌های خودشان به آن سارق علمی نفعی مادی یا غیرمادی برده‌اند و نگرانند که نکند نوبت رسوایی آنان هم برسد.
۲. دسته دوم کسانی‌اند که برحسب وظیفه دانشجویی یا شغلی خودشان و دانسته یا ندانسته و به اجبار یا به اختیار خودشان در سرقت‌های علمی این افراد همدستی کرده‌اند و نفعی مادی یا غیرمادی برده‌اند و نگرانند نوبت رسوایی آنان هم برسد.
نتیجه گیری: کسانی که بیهوده از سارقین علمی طرفداری می کنند در واقع نگرانند که نوبت رسوایی خودشان هم برسد.
ابصار
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
1
1
ایرانیها اصلا نمیتونن جایگاه و مقام کسی رو که بیشتر از خودشونه ببینند اقای عباسی خیلی با ابرو زندگی کردند و بسیار مرد قدرتمند و فهیمی هستند که هرگز دنبال مقام و منصب نبوده بسیار انسان شریف ومومن و بزرگی هستند خدا حافظ ابروی مومنینه
رضا نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
0
0
دلخوش به این مقدار نباشید
ناهید علی آباد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
0
1
درود بر شعار سال که در برابر تهدیدات این قبیل افراد دست از مبارزه با فساد برنمی‌دارد. ۷ مورد دیگر از سرقت های علمی همین فرد و همدستانش در رشت و مراغه کشف شده ‌که گزارش آن به زودی در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود تا بفهمند که به جای تهدید رفتارشان را درست کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
دست چنگ اندازی به پست های اشغالی و اعتباری که داره باید قطع بشه اصطلاحیه که دستش قطع بشه از قضاوت تصدی امور ، نه یدی . بلکه توان تعرضش به انچه دیگران زحمت کشیدند واین بنام خودش مصادره کرده.دستش قطع بشه یعنی جرات مصادره حاصل تلاش دیگران رو دیگه نداشته باشه .
رضا نوروزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
0
1
محتوای این ویدئو نشان میدهد که:
در تابستان 1391 (آگوست 2012) مقاله‌ای با عنوان «تعالی اخلاق سازمانی در گستره سلامت» در دوره 2 و شماره 4 مجله ه علمی پژوهشی فارسی اخلاق زیستی به نام محمود عباسی و انور اسماعیلی منتشر شده است. محمود عباسی عضو هیئت‌علمی و دبیر کمیته اخلاق پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بهشتی و معاون سابق حقوق بشر وزارت دادگستری! و انور اسماعیلی رئیس اداره بیمه سلامت استان کردستان است!. بررسی‌ها، شواهد و مستندات نشان می‌دهند چکیده و متن اصلی و خصوصاً فهرست منابع این مقاله یک سرقت علمی 100 درصدی و کلمه به کلمه از یک مقاله انگلیسی است که یک سال قبل از آن در می 2011 (اردیبهشت 1390) توسط چهار زن پژوهشگر از دانشگاه تورکو در فنلاند ( Riitta Suhonen, MinnaStolt, Heli Virtanen and Helena Leino-Kilpi) نوشته شده بود و در مجله پژوهشی Nursing Ethics با عنوان
Organizationalethics: A literature review در دوره 18 و شماره 18 منتشر شده بود. آقایان مذکور عنوان مقاله اصلی را تغییر داده‌اند و فهرست منابع آن را بر اساس حروف الفبا تنظیم کرده‌اند تا به تصور خودشان مقاله اصلی شناسایی نشود و نویسندگان اصلی مقاله مطلع نشوند. افزون بر این، در انتهای مقاله به‌دروغ ادعا کرده‌اند که در تألیف این مقاله از نظرات دانشجویان دکتری سیاست‌گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز استفاده کرده‌اند. محمود عباسی عضو گروه اخلاق زیستی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران است!. پیش‌تر، یاشار سلطانی از برخی دیگر از سرقت‌های علمی محمود عباسی پرده برداشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
واقعا سرقت علمی در سطح بین المللی آبروریزی کل ایرانی هاست چرانباید چنین دزدی از همه سمت ها وکرسی هایی که داره اخراج بشه دستش بعنوان دزد قطع بشه وعبرت سایرین بشه؟اگر یک دانشجوی بدبخت اینکار رو میکرد چه بلائی سرش می آوردند؟!!!
مدیر پایگاه

سلام 


به فرض که فرمایش شما درست باشد. این مورد مصداق جعل و تقلب است نه دزدی؟ سرقت علمی یک اصطلاح عمومی است نه واژه تخصصی در ترمینولوژی حقوق که دست طرف را قطع کنند بجرم سرقت.

نیما سیروس کبیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
0
1
فساد و سرقت علمی در همه چیز زشت است و در امور علمی و پژوهشی زشت‌تر و قبیح‌تر است، و در رشته‌ی اخلاق و حقوق از همه زشت‌تر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
0
1
همکاری وهمدستی محمودعباسی بعداز سال۷۶باحراست گمرک منجربه دزدیهایی شدکه باید دنبال اون سرقتها وارتشاءوخلافکاریها بود.ارتباط وزدوبندبابرخی افرادفاسدحراست گمرک باندی روتشکیل دادکه افرادفاسدرشوه گیرگمرک باحمایت عباسی تبرئه وپرونده هاشون پاکسازی شده وهمین الان علی رغم مکاتبات فراوان بازرسی کل کشور همه روبانفوذی که داره حل وفصل کرده وحتی مدیرکل فنی ترین واحد گمرکه...(غ.ر.غ )حق حسابشوگرفته ومیگیره الانم که دیگه وکیل شده براحتی این معاملات کثیف روانجام میده برای مزاحمین این رشوه خورها هم توسط همون افرادفاسدحراست پرونده سازی میکنه وباز بانفوذی که داره حقشون روپایمال میکنه ودرمراجع ذیصلاح مثل دیوان عدالت اداری گمرک روحاکم میکنه واونهارونابود.چ
عمده فعالیت محمود عباسی که ثروتهای میلیلردی براش اورده اینهاست سی ساله که مثل زالو به بدنه گمرک رخنه کرده ومیخوره سرقت علمی که نعنای روی آش هم نیست براش اون اگر نگرانی داشته باشه وهمواره بخواد برای افرادی که مطلعند پاپوش درست کنه که لونره این بعده وگرنه سرقت علمی پوشش روی خلافکاریهای اصلی اونه وعین خیالش هم نیست.
مدیر پایگاه

سلام 
خیلی داستان رو پلیسی نکردید؟ یعنی این حجم تخلف و سازمان بازرسی ، حفاظت قوه قضائیه ، دو نهاد امنیتی اصلی کشور، حراست وزارت اقتصاد و دارایی ، بازرسی ریاست جمهوری و ..... ، ندیده اند؟


این طور که شما بیان کردید ، ما یاد الکاپون افتادیم . 

بهتر نیست با عدالت و بدور از حب و بغض درباره افراد صحبت کنیم؟ 

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
2
مطمئن باشید اگر مطالب مطرح شده صحت نداشت وقطره ای از دریای فساد محمود عباسی نبود صدباره گردن کشی میکردند وجوابیه میدادن و دنبال افشا کننده بودند وکوتاه نمی امدند.این باند فساد اونقدر در هم تنیده وبا هم در فساد وتخلف ورشوه هماهنگند که اگر پرده از فساد وفحشای اینها برداشته بشه فقط خدا میدونه چه فجایع وظلم هایی که کشف نمی‌شه.اونکه این حجم از فسادرومرتکب میشه درهمه اینها که مطرح کردید باید همدست داشته باشه.تا این رفتار متوجه اونه وناباوری ومسخره کردن افشا کننده برقراره اون باند فاسد منسجم تر وهوشیارتر فساد می‌کنند وصرفا مترصد زدن اونی هستند که افشا میکنه وبا خیال راحت فساد میکنند.کسی که تا معاون وزیری پیش میره برای پوشش کارش دنبال مهره چینی وگذاشتن افرادی گوش به فرمون خودشه که بتونه سالیان سال فساد بکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
0
1
برای من جای سواله با توجه به مسائل مطرح شده در مورد رشوه خوری وباجگیری محمودعباسی آیا ياشار سلطانی خبر داره ؟؟!اگر خبر داره ودزدی علمی رو مطرح می‌کنه یقینا پوششی عمل میکنه اگه خبر نداره چطور از ریز مهاجرت پسرقالیباف باخبر واونو تو بوق وکرنا کرده ومثل سایه دنبال اونهاست؟!اگر میتونه اونهارو ردیابی کنه ردیابی محمودعباسی که تابلوس خیلی راحت تره چطور میتونه دوازده سال قبل محمود عباسی که یک مقاله از یک نشریه رودزدیده وبنام خودش زده رو پیدا کنه باوجودیکه عباسی عنوان وفهرست ومنابع وهمه چیز رو عوض کرده وپیداکردنش فقط باسفارش خود عباسی میسره (برای سرپوش گذاشتن روی فساد حاکم برگمرک)ولی اینکه از بعداز حضورخاتمی راس دولت ودستیابی محمود عباسی به منابع انسانی ومالی گمرک تا به امروز خودش ونزدیکانش با رشوه های گمرک وتبانی باند نظارتی دوران خاتمی خوردن ومهاجرت کردن و...وبا شدت وحدت همه افراد سالم رومیزنه ورشوه خورها رومدیر میکنه وباجشو میگیره وحق وحقوق افرادسالم رودرمراجع ذیصلاح مثل دیوان عدالت اداری مثل بازرسی کل کشور وووپایمال میکنه وافراد رشوه خور دمار اقتصاد کشور رو در آوردند وفسادموریانه وار گمرک روبه فروپاشي رسونده وباندحاکم همون باند خاتمی هستند،خبر نداره که افشاگری کنه؟؟؟!!!گاهی افشاگری مثل سرقت علمی به انحراف کشاندن افکار عمومیه برای اینکه سارقی مثل محمود عباسی لو نره وکماکان به باجگیری وفساد اقتصادی با قدرت ادامه بده.
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب 
ضمن تشکر از ارسال کامنت ، به استحضار می رسانیم که شما از بحث تقلب علمی با قابلیت اثبات وارد میاحث و ادعاهایی شده اید که اثبات آنها به راحتی مقدور نیست و مصداق عینی نشر اکاذیب، افترا ، توهین و حتی تشویش اذهان( در صورت ادعای مدیران گمرک) می تواند باشد.


ممنون می شویم که بدون سند و مدرک محکمه پسند ،وارد چنین مباحثی نشویم.

پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
باسلام واحترام
بزرگترین شاهدمدعا پرونده های شکایتی طی ده ساله اخیر که در دیوان عدالت اداری وحتی بازرسی کل کشور مطرح وبدون رسیدگی ظرف چند ساعت مختومه شده ویا بی پاسخ مانده.ویا تمدید تاریخ رسیدگی به کرات شده وقاضی نخواسته یا نگذاشتند رای صادر کنه !چه کسی از این وضعیت منتفعه؟؟شاکی که حق وحقوقش پایمال شده وبه جرم درستکاری رانده شده یا متشاکی که در تخلف وپرونده سازیه برای اینکه فرد درستکار از گمرک برود؟اتفاقا ما استقبال میکنیم از باز شدن این پرونده ها که مدیران هم حضور داشته باشند ودرحضور خودشان وحتی محمود عباسی خیلی مسائل روتوضیح بدیم بلکه یادشون بیاد چه کردند وحقیقت چه بوده ویا چه کسی واسطه شده تا این پرونده‌ها بلاتکلیف وشهید شود.
مدیر پایگاه

سلام 
شماره ای جهت برقراری ارتباط برای ما بفرستید

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
1
هم سند وجود داره هم مصداق عینی هم پرونده باز در مراجع ذیصلاح که در جریان رسیدگی است.
هادی طالع خرسند
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
0
0
دیروز گروه هکری عدالت علی اسنادی از پرونده های قضایی رو در وبسایت خودش منتشر کرده. ردپای فساد و زد وبند و نفوذ مافیای سرقت علمی در پرونده های سرقت علمی کاملا مشهوده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین