پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۳۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
علیرضا قیطاسی دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی با اشاره به مصوبه دولت برای تعطیلی استان‌های تهران و کرمان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اعلام کرد: بانک‌های تهران فردا و کرمان نیز پس فردا تعطیل است.

شعار سال:دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی با اشاره به مصوبه دولت برای تعطیلی استان‌های تهران و کرمان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اعلام کرد: بانک‌های تهران فردا و کرمان نیز پس فردا تعطیل است.

علیرضا قیطاسی درباره مصوبه هیات دولت در خصوص تعطیلی روز دوشنبه در استان تهران و روز سه‌شنبه در استان کرمان گفت: بانک‌های استان تهران در روز دوشنبه و بانک‌های استان کرمان در روز سه‌شنبه با توجه به مصوبه دولت تعطیل است.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در مراسم تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام، سپهبد شهید قاسم سلیمانی فردا (دوشنبه 16 دی‌ماه) را در استان تهران و روز سه شنبه (17 دی‌ماه) را در استان کرمان تعطیل اعلام کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:15دی1398،کد خبر:2175454،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین