پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله، طی سخنرانی خود در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی از آغاز مرحله جدیدی در تاریخ منطقه و جهان سخن گفت.

شعار سال:سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله، طی سخنرانی خود در مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی از آغاز مرحله جدیدی در تاریخ منطقه و جهان سخن گفت.

وقتی دبیر کل حزب‌الله لبنان از شیوه پاسخ‌محور مقاومت به این جنایت گفت، تاکید کرد تمامی نظامیان آمریکایی و ارتش آمریکا به عنوان عامل این جنایت به اهدافی مشروع برای ما تبدیل شده‌اند.

این سخن نصرالله در کنار بار سیاسی و راهبردی‌ای که به همراه داشت، شماری از تحلیلگران را هم به یاد اولین روزهای فعالیت این حزب انداخت.

به تعبیری دیگر، حزب‌الله لبنان که کارنامه مبارزاتی خود را با جنگ علیه اشغالگران آمریکایی مستقر در خاک لبنان آغاز کرده و آنان را مجبور به فرار از خاک کشورش کرده بود، بعد از چند دهه مبارزات موفق، بار دیگر به نقطه مبارزه با ارتش آمریکا رسیده است. به خصوص که نصرالله در پرداختن به «قصاص عادلانه» بدون نام بردن از رژیم اسرائیل، صرفاً دایره اهداف انتقام این جنایت را به نظامیان آمریکایی محدود کرد.

به اعتقاد کارشناسان لبنانی، ترجیحاً حزب‌الله هم در واکنش محور مقاومت نسبت به جنایت ترور شهید سلیمانی مشارکت خواهد داشت و با توجه به تجارب و ظرفیت‌هایی که در مبارزه با متجاوزان دارد این مشارکت فعال هم خواهد بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی رویداد24،تاریخ انتشار:7دی1398،کد خبر:200178،www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین