پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۲۰۱
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با پارسینه با اشاره به تشییع میلیونی شهید سلیمانی اظهار داشت: آنچه مردم در مراسم بدرقه از اهواز و مشهد و امروز هم تهران از خود نشان دادند در واقع آیینه حقیقت ملت و مطالبات شان بود.
شعارسال: صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با پارسینه با اشاره به تشییع میلیونی شهید سلیمانی اظهار داشت: آنچه مردم در مراسم بدرقه از اهواز و مشهد و امروز هم تهران از خود نشان دادنو در واقع آیینه حقیقت ملت و مطالبات شان بود.
 
وی افزود:این مراسم عملا نشان داد مردم این ایران چه باور‌هایی در ذهن می‌پرورانند و در اندیشه‌شان چه چیز‌هایی می‌گذرد و چه مطالباتی دارند.
 
کوشکی در ادامه سخنانش گفت: نکته مهم و اساسی دیگر هم این است که تشییع شهید سلیمانی از کاظمین شروع شد و در شهر‌های مقدس کربلا و نجف ادامه پیدا کرد که این هم معنی خودش را دارد. باید گفت: ترور حاج قاسم توسط آمریکایی‌ها وحدت منطقه‌ای را به ارمغان آورد. به عنوان مثال حضور رهبران حماس در تشییع جناره شهدای مقاومت نشان داد رویه‌ای که شهید سلیمانی به آن اصرار داشت، می‌تواند اتحادی منطقه‌ای را به وجود بیاورد.
 
او افزود: اختلاف نظر و حتی فضایی توام با بحث و جدل در کشوری مثل ایران طبیعی و اجتناب ناپذیر است. اما مردم با باشکوه برگزار کردن تشییع سردار شهید نشان دادند بر سر غرور ملی و وحدت با کسی شوخی ندارندو. یعنی افرادی کنارهمدیگر حاج قاسم را با عزت تشییع کردند که بر سر بسیاری از مسایل باهم اختلاف دارند. اما وقتی بحث وحدت به میان آمد، همه دوشادوش یکدیگر یکصدا شدند که این برای استکبار جهانی می‌تواند حاوی پیام مهمی باشد تا بدانند، با تحریم نمی‌توانند قدرت را در بین ایرانیان کمرنگ کنند.
 
صادق کوشکی در پایان سخنانش گفت: سردار سلیمانی زندگی و جانش را فدای ملت و کشور کرد و ما هم باید از این به بعد در مسیری حرکت کنیم که خون حاج قاسم پایمال نشود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری پارسینه  ،تاریخ انتشار: 16  دی   1398،کدخبر:   588392،www.parsine.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین