پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
اینکه تمام امور در دست خدا و نوع رفتار و تدبیر انسان ها در برخورد با مسائل است، هیچ جای شکی نیست. در این بین، برخی از افراد در طیف حداکثری از شیاد تا حداقلی از افراد سالم، ادعای پیش گویی می کنند. پیش گوئی هایی که در غالب موارد باید ردپای شیادی در آنها دید. یکی از افرادی که ادعای پیش گویی در خصوص آینده کشورهای مختلف در سال 2020 نموده، فردی بنام ابوعلی شیبانی است.

شعار سال: اینکه تمام امور در دست خدا و نوع رفتار و تدبیر انسان ها در برخورد با مسائل است، هیچ جای شکی نیست. در این بین، برخی از افراد در طیف حداکثری از شیاد تا حداقلی از افراد سالم، ادعای پیش گویی می کنند. پیش گوئی هایی که در غالب موارد باید ردپای شیادی در آنها دید. یکی از افرادی که ادعای پیش گویی در خصوص آینده کشورهای مختلف در سال 2020 نموده، فردی بنام ابوعلی شیبانی است.

لازم بذکر نیست که در بسیاری از موارد ، سازمان های امنیتی خارجی، با برجسته سازی با برجسته کردن افرادی خاص، القا کننده اقدامات آتی خود در قالب پیشگوئی های فرد پیشگو هستند.

پایگاه خبری تحلیلی شعار سال در خصوص مطالب بالا با دیدگاه شک نگریسته و انعکاس ان را با رویکرد حساس سازی نهادهای امنتی و قضائی و همچنین آگاه سازی مردم جهت تدبیر امور و افزایش دقت نظر برای نلغزیدن در دام هایی این چنین ، دنباله گیری می کند.

در همه امور به خدا پناه می بیریم و با توسل به ائمه اطهار، رحمت خداوندی و عنایت خاصه او را طلب می کنیم، همچنین با تلاش و کوشش هدفمند، ذیل سایه حکومت ولایی ، تدبیرگر امور خواهیم بود.

 

تعداد بازدید : 3747

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آپارات

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین