پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۵۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
ایمانعلی ایمانی با اشاره به اینکه این انتخاب می‌تواند منجر به رونق صنایع دستی و گردشگری متناسب با فرهنگ بومی و مسائل مربوط به آب و خاک شود، گفت: این اتفاق در راستای طرح پیشگیری از مهاجرت بی‌رویه و جلوگیری از حاشیه‌نشینی اجرای طرح‌های بوم‌گردی و روستاگردی در دستور کار قرار گرفته است.
شعارسال: اردبیل رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان مشگین‌شهر گفت: روستای کرملو واقع در بخش رضی  مشگین شهر به عنوان پایلوت گردشگری روستایی انتخاب شد.
 
 ایمانعلی ایمانی امروز 18 دماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این انتخاب می‌تواند منجر به رونق صنایع دستی و گردشگری متناسب با فرهنگ بومی و مسائل مربوط به آب و خاک شود، گفت: این اتفاق در راستای طرح پیشگیری از مهاجرت بی‌رویه و جلوگیری از حاشیه‌نشینی اجرای طرح‌های بوم‌گردی و روستاگردی در دستور کار قرار گرفته است.
 
به گفته وی روستای کرملو ظرفیت کم‌نظیری در حوزه صنایع دستی، اقامتگاه بوم‌گردی و گردشگری طبیعی دارد که در قالب برنامه‌های مدون جهت توسعه روستا مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش ایسنا، رئیس میراث فرهنگی مشگین‌شهر با اشاره به توانمندسازی جامعه روستایی و لزوم اشتغال‌زایی و درآمدزایی آنها یادآور شد: طرح تبدیل بخشی از خانه‌های روستای کرملو به اقامتگاه بوم‌گردی در دستور کار قرار دارد و این روستا به عنوان پایلوت گردشگری روستایی ایفای نقش خواهد کرد.
 
وی یادآور شد: اداره میراث فرهنگی استان در نظر دارد در راستای گسترش فرصت‌های شغلی و رونق معیشت در جامعه روستایی کارگاه آموزشی صنایع دستی و جشنواره معرفی ظرفیت‌های روستا برگزار کند.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  ایسنا ،تاریخ انتشار: 18  دی   1398،کدخبر: 98101814423  ،   www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
روستا به عنوان پایلوت گردشگری روستایی ایفای نقش خواهد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
طرح تبدیل بخشی از خانه‌های روستای کرملو به اقامتگاه بوم‌گردی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین