پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۲۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: خوشبختانه با حضور صالحی‌امیری در راس کمیته و ارتباط بسیار خوبی که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دارد، به نظر می‌رسد یک اجماع حداکثری بین این دو نهاد ورزش به وجود آمده است.

شعار سال: کیکاووس سعیدی، دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک درخصوص عملکرد سال‌های اخیر کمیته ملی المپیک بیان کرد: یکی از مولفه‌های اثرگزار در حوزه مدیریت اجماع است، خوشبختانه با حضور صالحی‌امیری در راس کمیته و ارتباط بسیار خوبی که با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دارد، به نظر می‌رسد یک اجماع حداکثری بین این دو نهاد ورزش به وجود آمده است. کمیته ملی المپیک به عنوان دستگاه دیپلماسی و وزارت به عنوان نقش حاکمیت توسعه ورزش هستند.

وی افزود: این اجماع می‌تواند پشتوانه معنوی و مدیریتی خوبی برای سازماندهی فعالیت‌های المپیک باشد که حدود 6 ماه دیگر در شهر توکو با حضور کاروان ورزشی کشورمان آغاز خواهد شد. من فکر می‌کنیم کوچک‌ترین تضادی در تصمیم‌گیری‌های این دو ارگان وجود ندارد و اصل هم‌افزایی در سطوح عالی مدیریت ورزش کشور ملاحظه می‌شود.

سعیدی اظهار داشت: وضعیت سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران ما خوب است، تا به الان 41 سهمیه کسب کردیم که دو سهمیه ما در دو رشته تیمی بسکتبال و والیبال است. تا خرداد ماه سال آینده فرصت برای کسب سهمیه در برخی رشته‌ها وجود دارد، مانند کاراته، کشتی، تیروکمان، ژیمناستیک، تنیس روی میز، قایقرانی و ... .

دبیر اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان گفت: روندی که پیش گرفتیم بسیار خوب است و براساس رصدی که از فعالیت‌ها فدراسیون‌ها صورت گرفته، هم در سطح کارشناسی و هم در سطح مدیریت راهبردی، نشانگر حرکت روبه جلو است و فدراسیون‌ها تلاش خود را می‌کنند. امیدواریم تا پایان دوره کسب سهمیه آنچه پیش بینی کردیم را به دست بیاوریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 4 بهمن 98، کد مطلب: 954720: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین