پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۵۸۰۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰
گروه صنعتی ایران خودرو به دنبال انتشار اخباری پیرامون افزایش قیمت در یکی از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایگاه خبری ایران‌جیب، واکنش نشان داد.

شعار سال: پایگاه اطلاع‌رسانی ایران‌خودرو در این اطلاعیه‌ ضمن تکذیب هرگونه افزایش قیمت تأکید کرده، قیمت همه محصولات این گروه صنعتی براساس سیاست‌های دولت و مطابق با مصوبات وزارت صمت بوده و ادعا میکند هیچ‌گونه افزایشی در آن اعمال نشده است.

ولی با مراجعه به سایت ایران خودرو دیزل شاهد این موضوع هستیم که فروش این خودرو با موعد تحویل خرداد 99 و با سود مشارکت "0 درصد" با قیمت جدید فعال می باشد.

سود مشارکت و انصراف صفر درصد یکی از اتفاقات جالب در سیستم فروش خودروسازی داخلی است.

لازم به ذکر است این خودرو (فوتون دیزل) در بخشنامه مردادماه این شرکت با قیمت 364 میلیون تومان عرضه شده که در بخشنامه بهمن ماه 408 میلیون تومان عنوان شده است.

چندماه گذشته نیز قیمت بسیاری از محصولات ایران خودرو افزایش یافت ولی ایران خودرو آن افزایش قیمت را هم تکذیب کرد و آن را خطای سیستمی نامید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسات car، تاریخ 7 بهمن 98، کد مطلب: 18033: www.car.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین