پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۵۸۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۱
آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۹ مجموعه امتحانی مالی در حالی برگزار خواهد شد که رشته بیمه با ردیف دو به آن افزوده شده است.

شعارسال: با انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون دکتری نیمه متمرکز «Ph.D» سال ۹۹ مجموعه‌های امتحانی و مواد آزمون برخی از رشته‌ها تغییر کرد. با توجه به اینکه رشته مالی در مقطع دکتری نیمه متمرکز دارای گرایش‌های متنوعی است و داوطلبان کمتر از دو ماه فرصت دارند تا خود را برای برگزاری آزمون آماده کنند به بررسی اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون دکتری نیمه متمرکز رشته مالی سال ۹۹ پرداختیم.                                 

با توجه به تغییرات انجام شده رشته «بیمه» با ردیف ۲ به این مجموعه امتحانی اضافه شده است. رشته دکتری مالی در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۹ شامل ۵ گرایش تخصصی؛ مهندسی مالی، بانکداری، مالی بین المللی، بیمه و حقوق مالی می‌شود.

داوطلبان گرایش‌های مختلف این رشته لازم است در آزمون دکتری مجموعه ﻣﺎلی شرکت کرده و با توجه به سرفصل‌های کنکور دکتری رشته ﻣﺎلی نسبت به کسب آمادگی برای آزمون اقدام کنند. پس از برگزاری آزمون از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، در کارنامه اولیه اعلام نتایج کنکور دکتری، رتبه داوطلب به همراه نمره تراز کسب شده در آزمون اعلام می‌شود.

پس از اعلام نتایج اولیه در سایت سازمان سنجش، داوطلبان فرصت دارند با توجه به اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه آزمون دکتری و نیز بر اساس ظرفیت پذیرش هر یک از دانشگاه‌ها، نسبت به انتخاب رشته آزمون دکتری اقدام کنند. سپس بر اساس حدنصاب نمره تراز مدنظر دانشگاه‌ها، نتایج انتخاب رشته اعلام می‌شود و اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان به مصاحبه دکتری دعوت شده‌اند اعلام می‌شود.

ظرفیت پذیرش دکتری رشته ﻣﺎلی در دانشگاه‌های سراسری

فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد تمامی رشته‌ها می‌توانند با شرکت در آزمون دکتری مالی در این رشته تحصیل کنند.

ضرایب دروس آزمون دکتری مالی

ضریب دروس عمومی آزمون دکتری مالی که شامل زبان عمومی دکتری و استعداد تحصیلی است برابر ۱ و ضریب دروس تخصصی برابر ۴ خواهد بود.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 8بهمن1398، کدخبر: 822958: snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
0
0
چه جالب و خوب کاش رشته های هنر هم تحصیلات مدارج بالاترش هم بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین