پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷
تایید صلاحیت ۲ هزار نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امیدواری جریان‌های سیاسی را برای برگزاری انتخاباتی رقابتی در حوزه‌های انتخابیه افزون کرد.

شعار سال:تایید صلاحیت ۲ هزار نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امیدواری جریان‌های سیاسی را برای برگزاری انتخاباتی رقابتی در حوزه‌های انتخابیه افزون کرد.

 عباسعلی کدخدایی در نشست خبری روز شنبه ۱۲ بهمن با اعلام اینکه باز هم امکان تغییر در بررسی صلاحیت ها وجود دارد، اظهار داشته است که از ۱۶ هزار و ۳۳ نفر که ثبت نام کرده بودند پس از انصراف‌ها و بررسی هیات اجرایی، صلاحیت ۴۵۰۰ نفر مورد بررسی قرار گرفت و مجموع افراد که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند حدود ۵۰ درصد است. حدود ۲۰ درصد ردصلاحیت داشتیم که در این مرحله مجدداً بررسی خواهد شد و تایید صلاحیت شدگان افزایش می‌یابد.

از مجموع این ۲ هزار نفری که به جمع تایید صلاحیت شدگان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیوسته اند، سهم هر یک از استان ها متفاوت است. از سراسر کشور ،به نظر می رسد تنور انتخابات و رقابت نامزدها در روزهای آینده و با نزدیک شدن به دوم اسفندماه گرم تر و بیشتر شود.

افراد رد صلاحیت شده بنا بر اعلام شورای نگهبان از ۲۲ دی تا ساعت ۱۶ پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ فرصت داشتند با حضور در دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان مراتب اعتراض خود را به‌صورت کتبی اعلام و این مراتب ثبت و رسید دریافت کردند و طبق قانون انتخابات، آخرین مرحله از دریافت شکایات از ۱۲تا ۱۴ بهمن به مدت سه روز آغاز می‌شود و در این مرحله، صرفا داوطلبانی که در هیات مرکزی انتخابات تایید صلاحیت شده اما در شورای نگهبان ردصلاحیت شده‌اند مجاز به ثبت شکایت هستند.

ایرنا در جدولی سهم هر استان از تایید صلاحیت داوطلبان را تاکنون مشخص کرده است؛ با این توضیح افرادی که انصراف داده‌اند، در این آمار گنجانده نشدند. ضمن آنکه هنوز آمار در برخی استان‌ها مشخص نشده که به محض اطلاع رسانی به این جدول افزوده می شود.


سهم هر استان از داوطلبان تایید صلاحیت شده تا ۱۲ بهمن

سهم هر استان از تایید‌صلاحیت‌های جدید

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تابناک،تاریخ انتشار:13بهمن1398،کد خبر:956215،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا اینکه همیشه تهران در صدر باقی استان ها قرار داره یه جور ظلم به اون استان حسوب میشه باید دید هارو عوض کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین