پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۹۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
سعیدیان فر از افزایش ۱۰۰ درصدی عوارض ورود به محدوده طرح‌ ترافیک در روز‌های آلوده پایتخت خبر داد.

شعار سال: عمار سعیدیان فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی در توضیح تغییرات اعمال شده در صدور مجوز ورود به طرح‌های ترافیکی گفت: ما در سال ۹۹ افزایش ۱۳ و نیم درصدی برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر و ۲۱ درصدی برای خودرو‌های دارای معاینه فنی عادی برای ورود به محدوده طرح ترافیک را خواهیم داشت.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی با اشاره به اینکه برای ورود روزانه خودروها به محدوده‌ طرح‌ ترافیک، طرح رزرو از پیش اجرا می‌شود، گفت: شهروندانی که بخواهند به صورت روز مجوز وارد محدوده‌های طرح ترافیک شوند باید قبل از ورود رزرو خود را انجام دهند.

سعیدیان فر تصریح کرد: این اقدام به منظور رعایت سقف تردد در محدوده‌های ترافیکی است.

او ادامه داد: ما در سال ۹۸ برای خودرو‌های دارای معاینه فنی برتر ۲۵ درصد تخفیف ورود به محدوده طرح‌ ترافیک را اعمال کردیم که این درصد تخفیف با ۵ درصد افزایش برای سال آینده به ۳۰ درصد رسیده است.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند از اول اسفند ماه اطلاعات خود را در تارنمای تهران من بارگذاری کنند و با تکمیل مدارک و ثبت نام از طرح ترافیک خبرنگاری بهره‌مند شود.

سعیدیان فر بیان کرد: ساکنان محدوده‌های طرح‌ ترافیک می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیکی شهر و ارائه مدارک به مانند سال گذشته از تخفیف‌های تعیین شده برای آن‌ها استفاده کنند.

او با تأکید بر اینکه در شیوه اجرای طرح ترافیک در سال ۹۹ تغییرات عمده‌ای نداریم، گفت: در روز‌هایی که هوای پایتخت آلوده است، اگر شاخص آلودگی عدد ۱۰۰ باشد، عوارض طرح ترافیک ۵۰ درصد و اگر شاخص آلودگی بالای ۱۵۰ باشد، عوارض طرح ترافیک ۱۰۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 15 بهمن 98، کد مطلب: 7234850: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
چرا باید این همه هزینه بدیم برای یک چرخه غلط که یه عده مافیا ایجادش کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین