پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۰۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
یوسف حجت از جمع‌آوری برخی پل‌های سطح پایتخت خبر داد.

شعار سال: یوسف حجت، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در رابطه با امکان جمع آوری پل های پایتخت گفت: در حال بررسی هستیم.

او افزود: برخی از پل‌ها اضافی است و تنها فضای شهر را گرفته است.

حجت تصریح کرد: واقعیتی که در کشور ما وجود دارد و در دنیاست این بوده که تصور می‌شد هر چه پل بزنند و خیابان را برای خودرو تسهیل کنند بهتر است اما بعد از آن به این نتیجه رسیدند اینگونه نیست و شهر برای انسان است.

او در رابطه با امکان جمع‌آوری پل‌های سطح شهر افزود: تنها پلی که در حال بررسی هستیم پل مقابل دانشگاه امیرکبیر است که آن‌هم باید در شورای ترافیک بررسی شود و وزارت کشور، استانداری، پلیس و شهرداری نظر بدهند و کمی هم باید مطالعه روی آن صورت بگیرد. همچنین باید طرح‌های ترافیکی را بررسی کنیم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با زمان دقیق جمع‌آوری این پل گفت: این بررسی‌ها به گونه‌ای است که نمی‌توان زمان دقیق آن را اعلام کنیم.

حجت در رابطه با امکان جمع آوری پل کریم‌خان واقع در خیابان کریم‌خان بیان کرد: پل کریم‌خان فعلا در جای خود باقی است و این اتفاق برایش رخ نمی‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 19 بهمن 98، کد مطلب: 960752: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
0
پل گیشا رو جمعه کردن دیگه دستشون اومده خوششون هم اومده از این به بعد پشت هم پل جمع میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین