پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: در مجموع، امسال ۲۸ هزار میلیارد تومان از پروژه‌های آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری رسیده است.
شعارسال: محمود واعظی پنجشنبه، ۲۴ بهمن در آیین افتتاح فاز سوم خط ۱ قطار شهری تبریز، با بیان این‌که زحمات خوبی برای قطار شهری کشیده شده است، گفت: عنایتی که رییس جمهور و هیات دولت به پروژه مترو تبریز داشتند، قابل توجه بود و از تمامی عزیزانی که در این استان تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

واعظی اظهارکرد: شاهد همبستگی و انسجام خوب در این استان و دلسوزی استاندار، نمایندگان مردم در مجلس، رییس و اعضای شورای شهر و شهردار و مدیر عامل قطار شهری تبریز هستیم.

وی گفت: به بهره برداری رسیدن بخشی از مترو تبریز هر سه ماه یکبار نوید بخش بوده و جز فراهم کردن تسهیلات این چنینی هیچ چاره‌ای برای کلان شهر‌ها نداریم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که آلودگی هوا یکی از مشکلات کنونی ماست، اظهار کرد: قطار شهری تا حدی می‌تواند آلایندگی‌ها را کاهش داده و تسهیلاتی را برای شهروندان فراهم کند.

رییس دفتر رییس جمهور متذکر شد: ۱۶ سال است که برای بهره‌برداری از پروژه مترو تبریز تلاش می‌شود و فعالیت‌های بسیارخوبی در دو سال گذشته در این خصوص انجام شده و امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی با بیان این‌که آذربایجان شرقی، استانی است که فعالیت‌های خوبی به طور مرتب در آن جریان دارد، تاکید کرد: شش هزار میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر در این استان هزینه شده و امسال رییس جمهور دو بار به آذربایجان شرقی آمدند که در هر سفر نیز به ترتیب، ۱۰ و ۱۲ هزار میلیارد تومان از پروژه‌های این استان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌هایی که آمریکا اعمال کرده است، گفت: برخی رسانه‌ها سعی می‌کنند که القا کنند، اقتصاد ایران فلج شده است یا بحث‌های دیگر راجع به اقتصاد ایران می‌کنند البته مسئله تحریم و فشار حداکثری آمریکا گرفتاری‌هایی را برای اقتصاد و معیشت مردم بوجود آورده است، اما هر چه آن‌ها فشار را بیشتر می‌کنند، عزم و اراده مردم ما افزایش پیدا می‌کند.

واعظی تاکید کرد: دشمنان دنبال این بودند که با فشار حداکثری ظرف سه ماه نظام دیگری را سرکار بیاورند، اما مردم ایران چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

وی یادآور شد: مردم کشور ما در همه صحنه‌ها نشان دادند که می‌توانند دشمن را شکست دهند و نمونه آن حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

وی اضافه کرد: باید از مردم تبریز و آذربایجان هم به دلیل پیشتاز بودن در همه امور به ویژه اموری که به امنیت کشور مربرط می‌شود، قدردانی کرد، در روز ۲۲ بهمن هم شجاعت، شهامت و تعصب مردم تبریز به انقلاب، نظام و رهبر را زیر برف و سرما دیدیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1398 ، کدخبر: 98112417792 ، www.isna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین