پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۳۸۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
متن بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور که در کمیسیون تلفیق مجلس با حکم حکومتی رهبری تصویب و برای تایید شورای نگهبان ارسال شده، منتشر شد. این گزارش به نکات خودرویی که در بودجه سال ۱۳۹۹ به تصویب رسیده پرداخته شده است.

شعار سال: در سال ۱۳۹۹ واردات خودروهای سبک و سنگین (با اولویت خودروهای ترکیبی (هیبریدی)) و ماشین آلات معدنی و راهسازی با ارز منشا خارجی طبق قوانین و مقررات مجاز است.

افزایش نرخ جریمه های رانندگی

درسال ۱۳۹۹ تعرفه جرایم رانندگی  دو درصد (۲%) افزایش می‌یابد و مبالغ حاصله به حساب درآمدی خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

گرفتن هزینه پیامک اعلام جرایم رانندگی از مالکان خودرو

در اجرای ماده (۸) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با اصلاحات و الحاقات بعدی، تخلفات و جریمه‌های رانندگی براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از طریق پیامک به مالکان خودروها اعلام می‌شود. اپراتورهای تلفن همراه موظفند هزینه پیامک‌ها را در قبوض تلفن همراه مالکان وسیله نقلیه درج و مبالغ مربوطه را از آنها دریافت کنند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اسب بخار پرس، تاریخ انتشار -------، کد خبر:   -----، www.asbe-bokhar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین