پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
استاندار ایلام از آماده شدن ۴۵۰ تخت بیمارستانی در استان خبر داد و گفت: با آماده شدن دو بیمارستان صحرایی آمادگی و ظرفیت استان برای روبه رو شدن با هر شرایط احتمالی بالا رفته است.
شعارسال: قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام صبح امروز پنجشنبه ۲۲ اسفند ماه در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا که در حاشیه برنامه ویدئو کنفرانس با وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد، بر ضرورت ثبت‌نام مردم استان در سامانه طرح غربالگری الکترونیکی کرونا ویروس تاکید کرد و گفت: شهروندان عزیز ایلامی با مراجعه به سامانه  salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت استان و شکست ویروس کرونا بردارند.
 
وی در ادامه از استقبال ۱۶ هزار نفری ایلامیان از طرح غربالگری کرونا خبر داد و گفت: از این میزان تنها ۱۰ نفر مشکوک به کرونا بوده که بستری و تحت مداوا قرار گرفتند.
 
 وی افزود: مردم با ثبت نام در این سامانه، ستاد استانی مبارزه با کرونا را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در مقابل بیماری کرونا یاری خواهند کرد.
 
استاندار ایلام در ادامه بر طرح قرنطینه خانگی در استان نیز تاکید کرد و گفت: استان آمادگی خدمات دهی مطلوب بهداشتی و درمانی به افراد مشکوک به علائم کرونا در قرنطینه خانگی را دارد.
 
وی ادامه داد: اجرای این طرح در استان می تواند راه ما را در کنترل و درمان سریعتر بیماری کرونا کوتاه تر کند.
 
رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان از مردم، کنشگران فضای مجازی و رسانه های استان به خاطر استقبال گسترده از پویش های مردمی درخانه بمانیم، چادرنزنیم، نه به چهارشنبه سوری، نه به پنجشنبه آخرسال و ... تشکر کرد و گفت: امروز شاهد عزم جدی مردم استان برای در خانه ماندن و شکستن زنجیره انتقال بیماری کرونا هستیم که این یک خبر خوشحال کننده است که بایست با شدت بیشتر ادامه یابد.
 
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه عوامل و دست اندر در ستاد استانی کرونا به ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان، تاکید کرد: خوشبختانه امروز وفاق و همدلی کم نظیری در سطح استان برای پیشگیری و غلبه بر بیماری کرونا شکل گرفته است.
 
سلیمانی دشتکی در ادامه از آماده شدن ۴۵۰ تخت بیمارستانی در استان خبر داد و گفت: با آماده شدن دو بیمارستان صحرایی آمادگی و ظرفیت استان برای روبه رو شدن با هر شرایط احتمالی بالا رفته است.
 
وی در پایان از تلاش گسترده در جهت بالا رفتن ظرفیت استان برای تولید ماسک، پد الکلی و لباس بیمارستانی خبر داد و گفت: البته تهیه اقلام پزشکی بایست به تایید دانشگاه علوم پزشکی استان برسد و دوستان در این حوزه نظارت و اهتمام جدی داشته باشند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    برنا   ،تاریخ انتشار: 22   اسفند 1398،کدخبر: 976833  ،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
قطعا امار بسيار بالاتر از اين 450 نفري ست كه اين ها براي استان اماده كردن خدا خودش بخير كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین