پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به گمانه زنی‌ها در مورد احتمال ابتلای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به بیماری کووید-۱۹ که از ویروس کرونا ناشی می‌شود، پاسخ داد.

شعار سال :سخنگوی کرملین به گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال ابتلای رئیس‌جمهور روسیه به ویروس کرونا پاسخ داد.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به گمانه زنی‌ها در مورد احتمال ابتلای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به بیماری کووید-۱۹ که از ویروس کرونا ناشی می‌شود، پاسخ داد.

او در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که پرسیده بود آیا پوتین آزمایش کرونا داده است، گفت: اطلاعات مربوط به وضع سلامتی رئیس جمهور در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد. اما باید بگویم او تمام وقت کار می‌کند. رئیس جمهور مانند همیشه کار می‌کند. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم.

به گفته پسکوف، رئیس جمهور روسیه در دیدار از مجلس دوما با یکی از نمایندگان به نام کاتاسونوف --که پس از بازگشت از فرانسه در قرنطینه خانگی به سر می‌برد—تماس نداشت.

پسکوف اوایل ماه مارس گفته بود تمام اقدامات لازم برای محافظت از پوتین در برابر ویروس کرونا انجام شده است.

در دسامبر سال گذشته میلادی مقامات چین از شیوع نوع جدید و مقاومی از ویروس‌های کرونری ذات الریه در شهر ووهان استان هوبئی این کشور خبر دادند که به سرعت گسترش یافت. بیماری کووید ۱۹ که ویروس کرونا عامل آن است از آن زمان تاکنون، تقریبا در سرتاسر کره زمین منتشر شده و بنا بر اعلام سازمان جهانی بهداشت در ۱۱۴ کشور شیوع یافته است.

بر اساس آخرین آمار، ۱۳۴ هزار نفر در جهان آلوده شده اند، ۴۹۸۳ نفر فوت کرده اند و بیش از ۷۰ هزار نفر بهبود یافته اند.

در روسیه ۳۴ تن به این ویروس مبتلا شده اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:23اسفند1398،کد خبر:7281083،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین