پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۶۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
یک رسانه نزدیک به جمهوری‌خواهان آمریکا از برگزاری یک نشست اضطراری در کاخ سفید برای گفتگو درباره احتمال ابتلای رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا خبر داد.

شعار سال: شبکه خبری فاکس‌نیوز از رسانه‌های وابسته به جمهوری‌خواهان آمریکا روز جمعه به نقل از منابع آگاه در دولت آمریکا فاش کرد که با توجه به ملاقات‌های اخیر دونالد ترامپ با افرادی که اخیراَ تست کرونای آنها مثبت اعلام شده و یا مشکوک به ابتلا به این ویروس هستند، ساعتی پیش یک نشست اضطراری در کاخ سفید برای گفتگو درباره احتمال ابتلای رئیس‌جمهور آمریکا به ویروس کرونا برگزار شده است.

روز گذشته رسانه‌ها از مثبت اعلام شدن تست کرونای «فابیو واین‌گارتن» مسئول ارتباطات و رسانه نهاد ریاست جمهوری برزیل که به‌همراه «جیر بولسونارو» رئیس‌جمهور این کشور در اقامتگاه شخصی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با وی دیدار کرده بود، خبر دادند. با این حال ابتلای رئیس‌جمهور برزیل به ویروس کرونا از سوی مقامات دولت این کشور تکذیب شد.

از طرفی طی ساعات گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره ابتلای شخص رئیس‌جمهور برزیل به ویروس کرونا نیز منتشر شده است. رسانه‌های برزیلی به نقل از منابع خبری خود در دولت این کشور، خبر ابتلای رئیس‌جمهور بولسونارو به ویروس کرونا را منتشر کرده‌اند، اما خود وی همچنان این مسئله را تکذیب می‌کند.

علاوه بر این دو مورد، دونالد ترامپ احتمالاً در روزهای اخیر با مقاماتی که خود با افراد مشکوک یا مبتلا به ویروس کرونا در تماس مستقیم بوده‌اند، رفت‌وآمد داشته است.

روز جمعه اعلام شد که «پیتر داتون» وزیر کشور استرالیا که هفته گذشته برای شرکت در یک نشست امنیتی-اطلاعاتی مشترک به واشنگتن سفر کرده و در جریان این سفر با «ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا و «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاور دونالد ترامپ دیدار داشته، از مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای خود خبر داده است.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 23اسفند1398 ، کدخبر: 2222679: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین