پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۰۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
می‌گویند این کودکان ممکن است مانند دیگر کودکان به این بیماری مبتلا نشوند اما می‌توانند ناقل ویروس بوده و آن را به بزرگترها منتقل کنند.
شعار سال: پیمانکاران شهرداری تهران بدون در نظر گرفتن حقوق کودکان اقدام به کارگیری آنان برای زباله گردی می‌کنند. این موضوع تا حدی چشمگیر بوده که آذرماه امسال، سازمان بهزیستی و شهرداری تهران طی جلسه‌ای طرح منع به‌کارگیری کودکان در فرآیند جمع‌آوری زباله را تصویب کردند. به دنبال این طرح پیمانکارانی که کودکان را به‌کار می‌گیرند متخلف هستند و باید از فعالیت آن‌ها جلوگیری شود. اما گویا این طرح هنوز به‌طور کامل اجرا نشده است. از سویی دیگر استانداری با اجرای طرح ردمرز کودکان افغانستان و پاکستان برای کاهش شیوع ویروس کرونا تلاش می‌کند. طرحی که با مخالفت فعالان مدنی روبرو شده. به دنبال اجرای این طرح ۷۰۰ تن از فعالان مدنی به وزیرکشور نامه نوشتند و از او خواستند تا مانع از اجرای طرح ضدکودک شوند.
کودکان کار این روز‌ها بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به آموزش و حمایت دارند. بیشتر آنان نان آوران بی‌دفاعی هستند که برای به دست آوردن نان کرونا نمی‌شناسند.
 
تعداد بازدید : 5
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری عصر ایران، تاریخ 4 فروردین 99، کد مطلب: 719942:www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
0
0
کرونا مثل خیلی چیزهای دیگه تو این مملکت تبدیل به یک موضوع طبقاتی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین