پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
استاندار قم در پی ادامه بارش شدید باران در قم و احتمال وقوع سیل دستورات فوری به دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی استان صادر کرد.

شعار سال: بهرام سرمست در این دستور از اعلام آماده باش ۱۰۰درصدی تمام دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خبر داد.

همچنین مسدود شدن مسیر رودخانه قمرود نیز از دیگر اقدامات پیشگیرانه استان برای جلوگیری از خطرات احتمالی وقوع سیل است.

اعلام هشدار به بخش‌ها و دستور تخلیه کامل مسیرهای رودخانه‌ها و روستاهای در معرض خطر سیل در کل استان و آماده باش کامل نیروهای خدماتی و شهری به‌منظور رفع آب‌گرفتگی معابر و منازل نیز در این راستا صادرشده است.

همچنین استاندار قم امروز از ایستگاه‌های پایش سلامت و غربالگری در ۴ محور مواصلاتی قدیم قم _کاشان، قدیم قم _تهران، قم _اراک و قدیم قم _اصفهان بازدید کرد.

وی در این بازدید میدانی در جمع خبرنگاران، از تلاش‌های اعضای جمعیت هلال‌احمر استان در اجرای غربالگری سلامت تشکر کرد.

سرمست با بیان اینکه مردم رکن اصلی مبارزه با کرونا هستند ابراز امیدواری کرد با همکاری مردم در مبارزه با شیوع احتمالی موج دوم کرونا موفق خواهیم شد.

وی ادامه داد: پایش و ارائه راهنمایی‌های لازم در ایستگاه‌های مستقر در این ۴ محور مواصلاتی مناسب است.

همچنین استاندار قم از زحمات و تلاش‌های کادر پزشکی و پرستاری استان، نیروهای مسلح، خیرین و نیروهای مردمی در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 3 فروردین  99، کد مطلب: 537872: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین