پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۲۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
امام جمعه زهکلوت گفت: جازموزیان به غیر از مناطق کوهستانی، بقیه مناطق آن زیر آب است.
شعار سال: امام جمعه زهکلوت گفت: جازموزیان به غیر از مناطق کوهستانی، بقیه مناطق آن زیر آب است.
 
حجت الاسلام حمیدبامری امام جمعه جازموریان (زهکلوت) ضمن ابراز تاثر از وضعیت مردم این منطقه و عدم امکان امدادرسانی زمینی به سیل‌زدگان افزود: غالب روستا‌ها و ۷۰ درصد شهر زهکلوت به غیر از مناطق کوهستانی دچار آبگرفتگی بی سابقه و بحرانی شده است.

وی از حجم بالای آبگرفتگی منازل شهری و روستایی بخش جازموزیان خبر داد و اظهار کرد: وضعیت مردم و منطقه به شکلی است که امکان امدادرسانی با مشکل روبه‌رو شده است و نیرو‌های بومی در حال کمک رسانی‌های محدود هستند.

حجت الاسلام بامری با برشمردن روستا‌ها و محله‌هایی که زیر آب رفته‌اند تصریح کرد: علاوه بر اینکه ۷۰ درصد شهر زهکلوت زیر آب رفته است، روستا‌های پنگ، چاه شاهی، کروچان، حیدر آباد، برجک، و محله‌های امیر آباد، چراغ آباد، گل آباد و علی آباد در شهر زهکلوت ۱۰۰در صد غرق گل و لای شده اند و انتظار است خیرین به یاری مردم مظلوم و کم توقع جازموریان بشتابند.

امام جمعه جازموریان (زهکلوت) سیل اخیر را در بخش جازموریان بی سابقه عنوان کرد و افزود: شب گذشته در اثر شکسته شدن سیل بندها، شهر زهکلوت از چهار مسیر در معرض سیل قرار گرفت و واقعا مردم شب سختی را سپری کردند.

حجت الاسلام بامری از هموطنان و خیرین خواست هر چه سریعتر برای کمک‌رسانی آستین همت را بالا بکشند، و قطع آب را از مشکلات عمده مردم دانست و گفت: نیاز به آب معدنی و آذوقه از نیاز‌های ضروری هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1399، کدخبر: 494934 ، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین