پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
پویش مردمی مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایرانیان در شرایط سخت درگیری ویروس کرونا، از شهروندان آمریکایی خواسته است تا با وزارت خزانه داری به منظور لغو تحریم‌ها حتی به صورت موقت، تماس بگیرند.

شعار سال:پویش مردمی مقابله با تحریم‌های آمریکا علیه ایرانیان در شرایط سخت درگیری ویروس کرونا، از شهروندان آمریکایی خواسته است تا با وزارت خزانه داری به منظور لغو تحریم‌ها حتی به صورت موقت، تماس بگیرند.

پویش مردمی مقابله با تحریم ایران؛ 80 ساعت برای 80 میلیون

این پویش مردمی که «80 ساعت برای 80 میلیون» نام گذاری شده است، برای آن است تا از دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا (اوفک) بخواهند تحریم‌هایشان را علیه ایران برطرف کنند.

در بیانیه این پویش آمده است: 80 میلیون ایرانی با پیامدهای غمباری مواجه می‌شوند اگر تحریم‌های آمریکا برداشته نشود. در بحبوحه این بحران جهانی، با توجه به اینکه ایران یکی از کانون‌های کووید-19 شده است، ترامپ در همان هفته‌ای که چین و انگلیس از آمریکا خواستند تا تحریم‌ها را رها کند، چرا که ایران یک منطقه داغ کووید-19 است، تحریم‌های جدیدی وضع کرد.

این بیانیه می افزاید: محققان پیش بینی می‌کنند اگر تحریم‌ها برداشته نشوند، حداقل 3.5 میلیون ایران در اثر کووید-19 جان خود را از دست خواهند داد. ایرانی‌ها نمی توانند تجهیزات ضروری را همچون کاغذهای ماسک، بخرند یا فراهم آورند اگر تحریم‌های آمریکا برداشته نشود.

این پویش از مردم خواسته است «با دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه داری آمریکا(اوفک) تماس بگیرید و به آنها بگویید که آمریکا باید تحریم‌های مرگ‌آور خود علیه ایران را بردارد».

در این بیانیه افزوده شده است: ما یک بازه زمانی 80 ساعته را به نیابت از 80 میلیون مردم ایران برای برقراری این تماس در نظر می‌گیریم. به ما در این مبارزه برای پایان دادن به تحریم‌های کوویدی و اهدا به ایران هر آنچه را که کارشناسان برای متوقف کردن کووید-19 حیاتی می‌دانند، ملحق شوید.

این پویش تاکید کرده است: 120 روز برداشتن تحریم‌ها یا مواجهه با از دست دادن فاجعه بار زندگی.

کاربران اینترنتی هم در صفحه توئیتری خود پیام‌های متعددی را خطاب به استیون منوچین وزیر خزانه‌داری و نمایندگان کنگره آمریکا با هشتگ #ENDCOVIDSANCTIONS منتشر ساختند.

در یکی از آنها آمده است: جنگ اقتصادی، جان 80 میلیون ایرانی را در معرض خطر قرار داده است. هر 10 دقیقه یک ایرانی به خاطر کووید-19 جان می‌دهد. به این تروریسم پایان دهید. زندگی‌ها را نجات دهید. نه به تحریم‌ها، نه به جنگ.

فعال ایرانی دیگر مقیم آمریکا هم اینگونه نوشته است: از نماینده منطقه خود و هر عضو دیگر کنگره می‌خواهم که نامه ایلهان عمر(عضو مسلمان مجلس نمایندگان) و اوکازیو کورتز (عضو مجلس نمایندگان از یک بخش نیویورک) را امضا کنید که از منوچین می‌خواهند تحریم‌های ایران را به سرعت برطرف سازند. ما می‌خواهیم که همین الان اقدام کنید.

عضو پیشین شورای ملی ایرانیان آمریکا هم در یادداشت خود خطاب به وزیر خزانه داری آمریکا نوشت: به تحریم‌های ایران همین الان پایان دهید. تحریم‌ها مانع انجام کار برای مبارزه با کووید می شود. این کار را به خاطر منافع خودتان انجام دهید.

وی تشریح کرد: اگر این ویروس در ایران غالب شود، گسترش خواهد یافت. آمریکا هزاران نیرو در همسایگی ایران دارد و این مساله آنها را به خطر خواهد انداخت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتمادآنلاین،تاریخ انتشار:6فروردین 1399،کد خبر:396189،etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
امیدوارم با این کمپین ها صدای مردم ما در تحریم و قرنطبنه به مردم دنیا برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین