پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۳۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
این بخش از اظهارات هاشمی مطلقا از سوی انصاری‌فرد و نزدیکانش پاسخ داده نشده که به نظر می‌رسد به معنای صحت ادعای مطروحه باشد.

شعار سال: محمدحسن انصاری‌فرد پس از استعفا از مدیرعاملی پرسپولیس جملاتی را علیه مهرداد هاشمی به زبان آورد که باعث شد این عضو هیات‌مدیره بعد از یک سال سکوتش را بشکند و در یک مصاحبه دو ساعته مطالب زیادی را در نقد شیوه مدیریت انصاری‌فرد به زبان بیاورد.

در این بین هاشمی در بخشی از اظهاراتش مدعی شد انصاری‌فرد با وجود استعفا حقوق ماه اسفندش را به طور کامل برداشت کرده و برای دو ماه بعد هم مساعده ۳۰ میلیون تومانی برای خودش برداشت کرده است! این بخش از اظهارات هاشمی مطلقا از سوی انصاری‌فرد و نزدیکانش پاسخ داده نشده که به نظر می‌رسد به معنای صحت ادعای مطروحه باشد.

مشخص نیست که آیا این مساعده به معنای حقوق کامل مدیرعامل مستعفی پرسپولیس بوده یا نه، اما حتی اگر مبلغ فوق را به عنوان دو ماه حقوق کامل قلمداد کنیم، گویا انصاری‌فرد ماهانه حداقل ۱۵ میلیون تومان دریافتی از پرسپولیس داشته است که بعد از استعفا هم دو ماه دستمزد را به عنوان مساعده دریافت کرده و رفته!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 6 فروردین 99، کد مطلب: 836808: www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
این انصاریفرد خیلی موزی بود از همون اولش هم به جز دردسر چیزی واسه پرسپولیس نداشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین