پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده با همکاری واحد‌های تولیدی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تولید شد.
شعار سال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: ۸۳۷ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده با همکاری واحد‌های تولیدی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تولید شد.

منوچهر حبیبی با بیان اینکه هم اکنون ۳۱ واحد در تولید مواد ضدعفونی، ژل، شوینده‌ها، ماسک و دستکش در استان فعالیت دارند، اظهار کرد: در حدود کمتر از یک ماه سه واحد تولیدی ۱۵۲ هزار لیتر ضدعفونی کننده سطوح، ۱۴ واحد ۳۷۲ هزار لیتر ضدعفونی کننده پوست و ۹ واحد ۳۱۳ هزار لیتر ژل ضدعفونی کننده پوست تولید کردند.

معاون سیاسی استاندار افزود: همچنین در این مدت، ۲ واحد تولیدی ۴۸۷ هزار عدد ماسک پزشکی و معمولی و ۲۷ کارگاه تولیدی سپاه نیز تاکنون ۱۲۰ هزار عدد ماسک تولید کرده اند.

حبیبی ادامه داد: ۲ واحد تولیدی استان نیز تاکنون ۲۲ میلیون دستکش پزشکی و معمولی تولید و نیاز استان و کشور را تامین کرده اند.

وی عنوان کرد: توزیع مواد ضدعفونی، ژل، ماسک و دستکش با اولویت مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین از طریق مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها انجام می‌شود تا بتوان گام‌های عملیاتی و جدیی را در مقابله با ویروس کرونا برداشت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1399، کدخبر:  890171 ، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین