پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
شاهد کثیف ترین سکانسها در پایتخت 6 هستم، تمام ارزشهای اخلاقی و ایرانی که در پایتختهای قبلی مشاهده کرده بودیم، حالا در این سری از پایتخت به ضد خود تبدیل شده است، از ماجرای چندش آور و بی حرمتی به جسد تا تمسخر و تکه تکه کردن آن تا صحنه های عجیب و غریب دعوا و درگیری و البته قصه ای که وجود ندارد.

شعار سال: شاهد کثیف ترین سکانسها در پایتخت 6 هستم، تمام ارزشهای اخلاقی و ایرانی که در پایتختهای قبلی مشاهده کرده بودیم، حالا در این سری از پایتخت به ضد خود تبدیل شده است، از ماجرای چندش آور و بی حرمتی به جسد تا تمسخر و تکه تکه کردن آن تا صحنه های عجیب و غریب دعوا و درگیری و البته قصه ای که وجود ندارد.

گویی پایتختی ها از نقش خود در آمده و همان شخصیتهای بی هویت زندگی واقعی خودشان شده اند؛ نقی معمولی، همان محسن تنابنده ای شده است که ایران را لایق تولد فرزندش نمی داند، همان تنابنده ای که سرتا پای نظام را فحش میدهد اما از موسسه اوج وابسته به سپاه پول میگیرد و برای صداوسیمایی که تحریمش کرده اند، فیلم میسازد!

 یکی از زشت ترین صحنه های تلویزیون در سالهای اخیر صحنه ای بود که بهتاش با دایی خود بر سرسفره درگیر میشود و نگاه فیلم و کارگردان به هیچ وجه نگاه تقبیح گونه به این صحنه نیست، هر چقدر در پایتخهای قبلی احترام به بزرگتر و تحکیم بنیان خانواده در اولویت بود، پایتخت6 در خلاف این ماجرا حرکت میکند، این فیلم دیگر یک فیلم ایرانی نیست، پایتخت با قصه ای ضعیف و بی بنیان مبتذل تر از قبل می شود.

 از مدتها پیش در رسانه ها اعلام کرده اند که بهبود به داستان بر می گردد و در عین حال فهمیه را می خواهند شوهر بدهند! چنین تعلیق کثیفی که زن شوهر دار را ، شوهر میدهند را کسی در فیلمهای تلویزیون سراغ دارد؟

خانواده معمولی! دیگر یک خانواده معمولی نیست، آنها به هرچه اراده می کنند، می رسند،آنها در سرزمینی زندگی می کنند که هیچ مانعی برای شکوفایی استعدادها وجود ندارد، قهرمان جهان میشوند، دروازه بان تیم لیگ برتری می شوند، عضو شورای شهر و گوینده خبر میشوند.نتیجه اینکه اگر شما به جایی نرسیدید، از بی عرضگی خودتان است نه ایرادات و تبعیض های ساختاری.

عبداله خانی

تعداد بازدید : 31

منبع؛ فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین