پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۸۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تامین اقلام ضروری و فوری پرواز‌ها با توجه به نیاز مراکز استان‌ها برقرار و در مسیر‌های غیر ضرور متناسب با درخواست استانداران و تایید مقامات ذیربط با محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.
شعار سال: معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تامین اقلام ضروری و فوری پرواز‌ها با توجه به نیاز مراکز استان‌ها برقرار و در مسیر‌های غیر ضرور متناسب با درخواست استانداران و تایید مقامات ذیربط با محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.

مرتضی دهقان اظهارداشت: با توجه به توصیه‌های انجام شده مبنی بر کاهش سفر‌ها و اعمال محدودیت در تردد‌ها به منظور توقف چرخه انتشار ویروس کرونا و کاهش بیماری‌های ناشی از آن، به اطلاع مسافران بخش هوایی می‌رساند از انجام سفر‌های غیر ضرور خودداری و مسافرت‌های خود را به حداقل کاهش دهند.

وی افزود: به منظور کاهش شیوع بیماری و جلوگیری از انتقال آن به سایرین، در فرودگاهها، تست‌های غربالگری انجام و از ادامه سفر مسافران مشکوک به بیماری ممانعت بعمل می‌آید.

دهقان توصیه کرد در حین سفر و حضور در فرودگاه و هواپیما از ماسک استفاده شود و رعایت توصیه‌های بهداشتی بعمل آید.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی ملزم به انجام توصیه‌های بهداشتی در ضد عفونی اماکن عمومی از جمله ترمینال‌ها و هواپیما‌ها هستند و بر اساس مقررات ابلاغی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه انجام پرواز علاوه بر جابجائی مسافران نقش پشتیبانی در تامین اقلام ضروری و فوری نیز داراست لذا با توجه به نیاز مراکز استان‌ها پرواز‌ها برقرار بوده و در مسیر‌های غیر ضرور با توجه به درخواست استانداران و تایید مقامات ذیربط محدودیت‌های لازم اعمال می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1399، کدخبر: 99010803886 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین