پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
ترکیه در ادامه کمک های بشردوستانه خود، لوازم پزشکی را برای ایتالیا و اسپانیا به عنوان کشورهایی که بیشترین آسیب را از کرونا دیده و تبدیل به مرکز این ویروس در اروپا شده‌اند، ارسال کرد.

شعار سال: یک فروند هواپیمای باربری-نظامی حامل کمک‌های پزشکی ترکیه برای اسپانیا و ایتالیا از آنکارا عازم این کشورها شد. ترکیه در ادامه کمک های بشردوستانه خود، لوازم پزشکی را برای ایتالیا و اسپانیا به عنوان کشورهایی که بیشترین آسیب را از کرونا دیده و تبدیل به مرکز این ویروس در اروپا شده‌اند، ارسال کرد.

در همین راستا یک فروند هواپیمای باربری-نظامی حامل ماسک‌ و لباس‌های حفاظتی و ژل ضدعفونی؛ همگی تولید وزارت دفاع ترکیه برای اسپانیا و ایتالیا از فرودگاه اتیمسگوت آنکارا عازم این دو کشور شد.

بر روی این کمک‌ها نیز به دو زبان‌ ایتالیایی و اسپانیایی شعر «بعد نومیدی بسی امیدهاست/از پس ظلمت بسی خورشیدهاست» از مولانا و «محبت ترکیه به مردم اسپانیا» نوشته شده است. این هواپیما ابتدا به اسپانیا و سپس ایتالیا خواهد رفت.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری عصر ایران، تاریخ انتشار 13 فروردین    99، کد خبر:   721486، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین