پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۵۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
شهروندان می‌توانند در سراسر کشور از خدمات گسترده بانکداری دیجیتال استفاده کنند و در این روزهای دشوار نیازی به مراجعه به شعب بانک‌ها نیست. در ایام شیوع کرونا خدمات غیرحضوری توسعه یافته است. در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از نظام سلامت کشور، برای پرداخت اقساط تسهیلات کادر درمانی خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، سه ماه تنفس اعمال شده است.

شعار سال: در ایام شیوع کرونا خدمات غیرحضوری توسعه یافته است. در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از نظام سلامت کشور، برای پرداخت اقساط تسهیلات کادر درمانی خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، سه ماه تنفس اعمال شده است. اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران ضمن تقدیر از تلاش و زحمات صادقانه کادر درمانی کشور در ایام شیوع کرونا گفت:علاوه بر راه اندازی کمپین ارائه خدمات غیرحضوری بانکداری، طبق دستورالعمل بانک مرکزی بازپرداخت اقساط تسهیلات گیرندگانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا توان بازپرداخت ندارد را به سه ماه آخر پس از سررسید تسهیلات منتقل و کسب و کار‌های خرد را نیز طبق ضوابط مشمول امهال بدهی کرد.

شهروندان می‌توانند در سراسر کشور از خدمات گسترده بانکداری دیجیتال استفاده کنند و در این روز‌های دشوار نیازی به مراجعه به شعب بانک‌ها نیست.

تمامی دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه که به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا قادر به بازپرداخت اقساط خود در مواعد مقرر نیستند را منوط به آن که بدهی آن‌ها تا تاریخ اول دی ماه ۱۳۹۸ در طبقه جاری قرار داشته باشد، اقساط تسهیلات دریافتی و نیز اقساط قرض الحسنه آن‌ها که طی ماه‌های اسفند ۱۳۹۸، فروردین و اردیبهشت ۱۳۹۹ سررسید می‌شود را پس از پایان دوره بازپرداخت اقساط، دریافت می‌کند.

تسهیلات و وام دریافتی اشخاص مذکور که بازپرداخت آن‌ها به صورت دفعی بوده و سررسید آن‌ها در بازه زمانی اول اسفند ۱۳۹۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ قرار دارد، مهلت سه ماهه اعطا می‌کند تا آن‌ها بتوانند پس از سه ماه از سر رسید تسهیلات، بدهی خود را بازپرداخت کنند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 13 فروردین    99، کد خبر:   983104، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین