پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۶۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
نگاهی به معاملات بورس اوراق بهادار در سالی که گذشت (1398) نشان می‌دهد در ۱۲ ماه گذشته از ۱۰۷ کارگزار فعال در بورس، ۱۰۵ کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده‌اند.در این میان بانک پاسارگاد با ۲.۴۸ درصد رتبه پنجم را ثبت کرده است.

شعار سال:۳۲.۸ درصد کل ارزش معاملات بورس ۹۸ در اختیار پنج کارگزاری بود. نگاهی به معاملات بورس اوراق بهادار در سالی که گذشت نشان می‌دهد در ۱۲ ماه گذشته از ۱۰۷ کارگزار فعال در بورس، ۱۰۵ کارگزار در معاملات آنلاین فعال بوده‌اند. این در حالی است که ۴۷.۴۴ درصد از کل معاملات الکترونیکی در ۵ کارگزاری انجام شده است که به ترتیب کارگزاری‌های مفید با ۲۲.۸۷ درصد، آگاه با ۱۳.۶۷ درصد، فارابی با ۵.۰۴ درصد، مبین سرمایه با ۳.۳۸ درصد و بانک پاسارگاد با ۲.۴۸ درصد رتبه‌های اول تا پنجم را به نام خود ثبت کردند.

رتبه پنجم کارگزاری بانک پاسارگاد در بین 170 کارگزاری بورس کشور

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت بورس نیوز،تاریخ انتشار:13فروردین1399،کد خبر:214698،www.boursenews.ir / سایر منابع .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Korea (Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
تبریک و امید که پیش باد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
جالب بود. امار خوبی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین