پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
حداکثر قیمت هرکیلوگرم ذرت وادراتی از کشورهای مختلف در مبادی ورودی کشور به ازای هر کیلوگرم 1500 تومان نعیین شد.

شعار سال: عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در نامه ای مصوبات جلسه تعیین ذرت دامی وارداتی را اعلام کرد.

در این نامه  آمده است: از آنجایی که عدم تامین و کسری بازار موجب افزایش قیمت عرضه ذرت دامی در حاشیه بازار گردیده و از سویی عدم تسریع در اصلاح نرخ موجب گرانتر شدن محصولات نهایی وابسته به آن می گردد حداکثر قیمت هر کیلوگرم ذرت وادراتی از کشورهای مختلف در مبادی ورودی کشور به ازای هر کیلوگرم 1500 تومان تعیین گردید.

همچنین بر اساس این نامه مبنای تعیین قیمت ریالی فوق تا سقف خرید 240 دلار به ازای هر تن (نرخ CFR) بر همین اساس بوده و هیچگونه تغییری در قیمت انجام نخواهد شد.

به منظور هماهنگی و یکنواختی قیمت  امکان اعمال نظارت بر قیمت فوق، به دلیل کارمزدهای مختلف برخی ارزها، مقرر گردید متقاضیان واردات منبعد بر اساس ارزهای روپیه، یوان، وون، دینار و وین نسبت به اصلاح فرآیندها و اخذ پروفرم اقدام نمایند.

در بخش دیگری از این نامه آورده شده است: اتحادیه واردکنندگان نهاده های دامی و کلیه اعضای واردکنندگان می بایست نسبت به عرضه کالا با قیمت مصوب اقدام و بدیهی است در صورت عدم اعمال قیمت مصوب در سطح بازار در قیمت های فوق تجدید نظر خواهد شد.

همچنین مقرر گردید سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان نسبت به محاسبه تاثیر اصلاح نرخ ذرت دامی وسایر مولفه های تغییر کرده بر قیمت محصولات وابسته اقدام و گزارش مربوطه را به کارگروه تنظیم بازار ارائه نمایند.

گفتنی است بر اساس این نامه زمان اجرای قیمت های جدید از 25 فروردین ماه 1399 عملیاتی می شود.

 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فودپرس،تاریخ انتشار:25فروردین1399،کد خبر:- ،www.foodpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
0
0
با این قیمت دلار و بالا رفتن هزینه های حمل و نقل به نظر واردات به صرفه نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین