پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
هفشجان یکی ازشهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که بالای 70 درصد مردم شهر به شغل جوشکاری مشغول هستند و تبحر مردم در جوشکاری به گونه است که بیشترین جوشکاری های پروژه های مهم کشور به دست جوشکارهای هفشجانی انجام می شود.

شعار سال : هفشجان یکی ازشهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که بالای 70 درصد مردم شهر به شغل جوشکاری مشغول هستند و تبحر مردم در جوشکاری به گونه است که بیشترین جوشکاری های پروژه های مهم کشور به دست جوشکارهای هفشجانی انجام می شود.

شهر هفشجان استان چهارمحال و بختیاری یکی از شهرهای قدیمی و زیبای این استان است که بیشتر مردان شهر به شغل جوشکاری مشغول هستند.

آوازه تبحر جوشکاری مردم این شهر به گونه ای است که بیشترین و دقیق ترین جوشکاری های پروژه های مهم کشور در زمینه های لوله های انتقال گاز، نفت و ... به آنها سپرده می شود و شهر هفشجان به صنعتگران مشهور شده است.

شهرت و تبحرکار جوشکاری توسط هفشجانی ها آنقدر بالا گرفته است که بسیاری از جوشکارهای این شهر به کشورهای پیشرفته رفته اند و در پروژه های مهم مشغول به کار هستند.

حدود بیش از شش هزار نفر از جوانان هفشجان در مجتمع های نفت و گاز پارس جنوبی پالایشگاه های آبادان و بندرعباس و طرح های خطوط لوله سراسر کشور به حرفه جوشکاری اشتغال دارند.

جوش استیل، کربن، کاپرنیک و آرگون از انواع جوشکاری حرفه ای است که هفشجانی ها در ارائه آن تبحر دارند.

شهردار هفشجان گفت: شغل 70 درصد جمعیت شهر هفشجان جوشکاری است.

لقمان سلطانی اظهار داشت: اکثر مردم شهر هفشجان بطور مستقیم و یا غیر مستقیم در کارهای صنعتی شامل جوشکاری، مونتاژکاری، پروژه های صنعتی، خط لوله های گاز و نفت مشغول کار هستند.

وی تصریح کرد: اهالی شهر هفشجان در نقاط مختلف کشور حتی خارج از کشور مشغول به کار هستند.

سلطانی ادامه داد: شهر هفشجان به شهر صنعتگران معروف است و در همین راه دوازده شهید صنعتگر را تقدیم این مرز و بوم کرده است.

شهردار هفشجان اذعان داشت: شهر هفشجان در مقایسه با شهر های استان از پارامتر های قابل توجه شهری با جاذبه های گردشگری و توریستی که می توان به اسناد سنگ نوشته ها و اسناد قدیمی دارای قدمت شش هزار ساله اشاره کرد و این شهر یکی از شهر های زیبا و دیدنی قابل توجه استان چهارمحال و بختیاری است.

سلطانی یادآور شد: شهر هفشجان دارای آب و هوای معتدل کوهستانی و طبیعتی سر سبز و زیبا و دارای چشمه سار های فراوانی است که می تواند در حوزه گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

در این ویدئو می توانید گزارشی جالب از شهر هفشجان را مشاهده کنید.

اگر جوشکار نمی شدی چکاره می شدی؟

تعداد بازدید : 120

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:21فروردین1392،کد خبر:2029635،www.mehrnews.com

ویدئو برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
1
سلطانی شهردار سابق بهترین بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین