پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
در حاشیه جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، دکتر ظریف بشکلی غیر معمول اقدام به شوخی علی الظاهر قانونی و موجه با خبرنگار صداسیما در خصوص رعایت فاصله اجتماعی کرد. آخه یکی به این جناب وزیر بگه، اگر تو مقید به این امر بودی، چرا فاصله خودت با همراهان را در زمان نزدیکی به خبرنگار رعایت نکردی؟؟؟ همچنین باید برای قشر همکاران خودمان نیز تاسف بخوریم که جواب های آماده برای ارایه را در آستین ندارند و مجبورند با لبخندهای ساختگی ، برخی از بی مزه بازی ها را تحمل کنند.

شعار سال:  در حاشیه جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، دکتر ظریف بشکلی غیر معمول اقدام به شوخی علی الظاهر قانونی و موجه با خبرنگار صداسیما در خصوص رعایت فاصله اجتماعی کرد. آخه یکی به این جناب وزیر بگه، اگر تو مقید به این امر بودی، چرا فاصله خودت با همراهان را در زمان نزدیکی به خبرنگار رعایت نکردی؟؟؟ همچنین باید برای قشر همکاران خودمان نیز تاسف بخوریم که جواب های آماده برای ارایه را در آستین ندارند و مجبورند با لبخندهای ساختگی ، برخی از بی مزه بازی ها را تحمل کنند.

ویدئوی این شوخی را ببینید؛

تعداد بازدید : 5

فاصله اجتماعی را رعایت کنید.قانونه!

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین